Mensen met lang haar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: Mensen met lang haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:54

Daphne__ als er haar aan komt zullen het wel extensions zijn Knipoog
Ik heb zelf ook extensions (zet ze tevens ook) Ik vind het geweldig. Ik heb echt haar extensions en het ziet er gewoon prachtig uit!
Dit is mijn topic viewtopic.php?f=69&t=798054&hilit=

het haar wat het meisje van de foto heeft heb ik zelf ook alleen dan de nog iets duurdere versie (net nog even iets meer kwaliteit) Ik vind het een wereld uitvinden Haha!

Tegen mijn klitten gebruik ik trouwens 2 keer in de week een masker van nioxin en een antiklit spray ook van nioxin en van affinage heb ik een glans spray. Mijn haar glanst al veel door nioxin maar als ik daar iets van opspuit glans ik iedereen tegemoed Haha!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:57

mijn zus had haar tot aan haar knieen...
Ze heeft het onlangs afgeknipt omdat het helemaal kapot,gesplitst en uitgedund was. Ze is danseres, en deed mee met een toneelstuk met hedendaagse dansen, waarbij er een dans zat met haar haar(kan het moeilijk uitleggen) waardoor het zo kapot gegaan is... Ga even foto zoeken

edit: gevonden, nachthans is het nog langer dan het hier lijkt, omdat ze erop zit.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Milly_ op 21-07-07 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 14:00

Breitling ja klopt Knipoog
ik ga meteen kijken in je topic!

edit: heb gekeken in je topic, 'k ga het aan m'n ma vragen!

als je hebt gelezen wat er net stond, dan moet ik even zeggen dat dat dus niet klopte Clown

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 14:24

het is een verslaving hoor extensions Haha!
Ik heb het er nu even denk 8 maanden in zitten (na ruim5 maanden heb ik er nieuwe in gezet) en kan wel janken bij het idee dat ze er uit moeten. Het is ook zo makkelijk ik heb steil haar maar even wassen, schuim er in, fohn er op en ik heb een flinke bos krullen Haha! Als dit er uit gaat dan doe ik heel even geen extensions zodat mijn eigen haar even weer lekker kan luchten en dan gaan ze er zeker weer in Haha!

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 14:29

@Breitling: En waar verkopen ze die producten (Nioxin en Affinage)? Ben Belgje, dus als het een internationale keten zou zijn is wel handig.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 14:32

haha
m'n moeder zei gister van wat heb je aan lang haar, het zit alleen maar in de weg.
maar ze vond het best als ik lang haar heb, want ze weet heel goed hoe mooi ik het vind Lachen
en hoe erg ik m'n korte kapsel vind Clown
het was al een ramp, maar nu het kort is is het nog erger geworden!
't is net zo'n kapsel uit de jaren 0 Clown

edit: voor foto's moet je in m'n profiel zijn Clown

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 14:42

Kyle ik heb geen idee waar het allemaal verkocht word. Ik weet alleen dat het alleen bij kappers zaken verkocht mag worden en dan ook alleen maar de beteren.
Ze zoeken echt uit waar het verkocht mag worden.
Ik zelf zet hair extensions en verkoop het ook in combi bij het zetten (omdat gewone shampoo schadelijk is voor de waxjes)
+ mijn vertegenwoordigster is klant bij mij voor de zonnebank. Dus op die manier ben ik er aan gekomen. Ik maakte een opmerking over haar haar (een mega bos krullen) toen zei ze moet je ook eens proberen, ik was direct na uitleg en gebruik verkocht en zo ben ik het zelf gaan verkopen.
voor die tijd had ik er nog nooit van gehoort Haha!

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 18:05

ik heb haar dat een eindje over mun bh bandje komt Tong uitsteken
niet helemaal tot me midden maar wel een behoorlijk stuk Lachen

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 18:59

Ik heb haar tot op de helft van mijn kont.
Afbeelding
Heb al héél veel shampoo's en haarproducten geprobeerd maar L'oreal Elvive Extra Glad vind ik persoonlijk het fijnste. Ik was ze elke en daarna gebruik ik Elvive crémespoeling Extra Glad. Een maal per week een masker voor Blond haar. Heb haast nooit last van split oid.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:56

Wha! ik heb normaal nooit klitten in mijn haar! 3 keer kammen en mn haar zit goed Knipoog Heb ook redelijk dik haar, scheelt ook Tong uitsteken Enneh.. ben vandaag op de motor naar paardrijden gebracht Knipoog dat was zo tof! Maar had toen wel klitten Knipoog ook zo druit hoor hihi t duurde alleen wat langer

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:17

Ik heb ook lang haar tot ongeveer 3 werfels boven mij kont Haha!
Ik hoop het nog langer te krijgen Haha!

Mijn haar is echt mega dik!
En ik word er echt super gek van dus laat het denk ik wat verdunnen dat ik het beter kan borstelen en kan stijlen Haha!

Maar ik ben er mega blij mee Haha!

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:41

ik ehh, heb t niet tot over mijn bh bandje nee, maar t is wel tot aan mijn schouders.
ben vaak ook bezig met vies werk en heb t ook wel vaak in een maffia staart vast geplamuurd met gel..

ik gebruik zwitsal baby shampoo en zo nu en dan een haarmasker van loreal.

jaja, ben misschien een jongen, maar ben echt een ijdeltuit als t om mijn haar gaat Tong uitsteken

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:51

Mijn dochter moet een staart anders zit ze erop tijdens het rijden.
We (dus de gehele familie) gebruikt een paardeshampoo, waar ik even de naam van kwijt ben, en tussendoor L'oreal nogiets

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 10:54

Voor klitten gebruik ik trouwens Gliss Kur (weet niet hoe je het schrijft) anti klit spray.
Dit werkt erg goed bij mij.