Smookey schreef:Zit er trouwens over te denken om via mijn bedrijfarts een baantje op kantoor te krijgen. Zodat ik regelmaat krijg en ik werk 27 uur dat ik dus ook maar echt 3 dagen hoef te werken (op kantoor kan je 9 uurs diensten draaien). Bij ons op de groep werken zoveel verschillende diensten dat ik vaker moet komen om aan mijn uren te komen, omdat de langste dienst die we hebben 7,5 uur is *zucht*
Hoe denken jullie daarover. Is er iemand die daar ervaring mee heeft? Mijn idee was dan om maandag-woensdag en vrijdag te werken, dat ik elke keer een dag er tussen heb om mijn dingetjes te doen en mijn rust te nemen... Daar komt bij als ik geen avonddiensten meer draai mijn sociale leven ook weer wat rustiger wordt. Nu werk je 2-3 avonden in de week en heb je ook nog je visite's en verjaardagen...
Sorry voor het verhaal, maar ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft en anders of jullie mee willen denken of dit misschien iets is...
Ik werk drie dagen administratief, is voor mij echt het max. Dit gaat prima maar ik heb wel een aangepaste werkplek. Zit veel op mijn "balstoel" zodat ik me niet vast kan zetten en inderdaad, steeds ff lopen (naar de koffieautomaat en zo)
Maar je kan altijd voorstellen het eens te mogen proberen al zul je er in het begin denk ik toch nog moeite mee hebben als je het niet gewend bent.