Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:XTC gebruik is vaak wel te zien hoor. Iets gespannen kaak, vergrote ogen, soms een wat vreemd gezicht... stinkmodder van XTC is dat je je erna altijd zo verrot voelt.
Wafel schreef:Eefske schreef:Ik drink alcohol. Een van de meest gevaarlijke harddrugs.
Nou als dat zo zou zijn kunnen ze net zo goed de rest ook legaliseren toch ?
buster4ever schreef:als t moet kan ik aan allerlei oliebol kome van xtc pille tot snuifzooi....maar blijf ervan af ....al gaat me vriend aan de drugs dan kan hij verwachte dat hij de deur ziet...want hoef geen gozer die oliebol gebruikt
sokje87 schreef:Wafel schreef:Dus beter een shot heroine dan maar
Wat is dat nu weer voor doms? Het is gewoon een feit dat alcohol een van de meest gevaarlijke en verslavendste harddrugs is. Daar praat ik andere drugs niet mee goed, maar het is een feit, klaar.
Nu heb ik het natuurlijk niet over een glaasje wijn oid, maar dat begrijp je zelf ook wel denk ik?
sokje87 schreef:Ik doelde op dat onderzoek.Dan had ik toch gelijk als ik zeg dat het bij de meest gevaarlijkste/verslavendste drugs hoort?
Natuurlijk is het niet te vergelijken met heroine, maar verslavend is het zeer zeker wel.
barbara1970 schreef:Ze moeten stoppen met die koffieshops belachelijk dat je hier gewoon wiet kan kopen, tenslotte mag je die rommel ook niet zelf maken toch. En ja dan kommen ze met slappe smoesjes ja maar dan krijg je straat dealers nou hoe zit het dan met pillen coke en nog erger, ook maar legaliseren dan.
Maar ja zolang wiet export produkt nummer1 is in Nederland kijken ze wel uit het te stoppen tenslotte komt er mega veel belatingen binnen in de staatskas dankzij de zelf kwekers in Nederland.
Voor het oog van de EU rollen ze af en toe een kweker op en zetten ze die met veel bombarie uit hun huisvandaan, zo van kijk ons eens zie je wel dat we het wel aanpakken. Leg me dan eens uit waarom wel growshops en coffeeshopsa toestaan.
Ieder weldenkend mens wet toch dat dat wel heel erg vreemd is.
Gelukkig zijn ze in het buitenland wel op de hoogte van het dubbele beleid in Nederland, ze noemen ons niet voor niets bananenrepubliek
Sorry voor mijn heftige antwoord en meschien niets met je vraag te maken, maar mijn pleegbroertje begon met een jointje, kwam in coffeshops drugsgebruikers tegen en de rest weet je.
Als je nooit drugs gebruikt zal je ook nooit met dat soort mensen in aanraking komen en is de kans dat je verslaafd raakt ook een stuk kleiner