Lavandula schreef:miep1979 schreef:Ik heb 4 maanden moet wachten en had nog wel "urgentie"
OeiDan was ik wel hele erge spoed
![]()
of misschien wachtlijsten korter in het ziekenhuis dan hetgeen waar ik "liep" Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lavandula schreef:miep1979 schreef:Ik heb 4 maanden moet wachten en had nog wel "urgentie"
OeiDan was ik wel hele erge spoed
![]()
of misschien wachtlijsten korter in het ziekenhuis dan hetgeen waar ik "liep"
tape is eraf!
superpony schreef:Wie rijdt er nu wel of niet? Mijn pony staat nu al weken stil, maar het duurt me wel lang.
(heb wel de afgelopen 2 jaar bijna niet kunnen rijden maar dat ga ik eerdaags weer inhalen)
Elke volgende keer dat ik erop zit mag ik een rondj draf erbij, klinkt heel stom maar ben zo verschrikkelijk blij dat ik eindelijk alles weer kan doen zonder altijd maar die ondraagelijke pijnen.....miep1979 schreef:Lavandula schreef:2 maanden wachten voor een MRI?! Wat érg!!
Ik was vanochtend bij de neuroloog en kon vanmiddag al door de MRI... De uitslag hoor ik echter volgende week maandag pas..
Ik heb 4 maanden moet wachten en had nog wel "urgentie"
De eerste MRI moest ik 1,5 maand op wachten en op de uitslag 5 weken. De tweede MRI werd gemaakt in een prive kliniek op de dag dat ik de uitslag had gehoord in het reguliere ziekenhuis en mijn vriend de neuroloog niet vetrouwde waar we de uitslag te horen kregen. In de privekliniek kreeg ik binnen 5 minuten de uitslag te horen en ben ik 2 dagen later met spoed geopereerd..... Lang leve mijn zorgverzekeraar en de privekliniek waar ik ben geweest
[/quote]sjaslique schreef:Als je toch zo leest is het wel veel voorkomend, een hernia. Nou vroeg ik mezelf af, wanneer je uitstralingspijn naar je been hebt, is dit dan constant of met tijden of bij bepaalde bewegingen?
Maar dat helpt wel! De behandeling zelf is niet fijn, been gaat dan nog meer pijn doen, maar de dag daarna merk je toch wat verbetering
Maar het is voor hem wel erg frustrerend. Niet lang kunnen staan, zitten, lopen, al dat gezeur aan zn hoofd. Fietsen gaat wel goed, toch nog iets....
sjaantje schreef:@Lavandula: Ik ben ook gemanipuleerd, hetzelfde als jij noemt, maar het hielp bij mij totaal niet. Kwestie van proberen denk ik, is persoonsafhankelijk.

).