PrinCessRomy schreef:Toch wel klasse voor de piercer! dat ze het nog checken! wel jammer voor jou, laat je hem wel piercen? 2de gaatje is ook leuk toch
ja ik laat alles piercen

en me tragus ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PrinCessRomy schreef:Toch wel klasse voor de piercer! dat ze het nog checken! wel jammer voor jou, laat je hem wel piercen? 2de gaatje is ook leuk toch
__Tiientje schreef:Ik zou even terug gaan naar de piercer..
C_hristel schreef:Wat zou die eraan kunnen doen?
Danicque_ schreef:Danicque_ schreef:Heb net mn tragus laten schieten!PrinCessRomy_ schreef:goh slim joh..
Ja he.![]()
Is het jou probleem als ik er last van krijg of dat ik straks doof word?![]()
zeikerd.
C_hristel schreef:Anjatjeuh: ohjee, dat klinkt ernstig! Ik dacht meer aan een gwn ontstekingtje. Ga ckr ff langs de piecer
Anjatjeuh schreef:C_hristel schreef:Anjatjeuh: ohjee, dat klinkt ernstig! Ik dacht meer aan een gwn ontstekingtje. Ga ckr ff langs de piecer
Als je je piercing langs 2 gaatjes naar buiten kan laten komen, lijkt het me toch geen gewoon ontstekingkje.En zelfs bij een "gewone" ontsteking kan het soms aan te raden zijn om je piercer er een keer naar te laten kijken, zeker als het al zo lang aanhoudt...
C_hristel schreef:Oké.. Ja dat ik hem door twee gaatjes naar buiten kon laten komen, kwam volgens mij doordat ik die soort bloedblaar die erop zat kapot had gemaakt. Ik moet straks toenvallig uiteten vlak bij mijn piecer mr nu is er helaas niks aan te zien. Zou ik er dan toch mee langs kunnen gaan? Of btr even wachten totdat er iets zichtbaar is
Barmat schreef:Lekker volwassen van je om het laatste woordje in size 1 neer te zetten![]()
Ik denk dat onze adviezen alleen maar goedbedoeld zijn zoals al eerder vermeld.
Het is niet ons probleem nee, maar je wenst het ook niemand toe...
__Tiientje schreef:Ik heb een ook tragus. Als ik de gevolgen wist van een tragus, had ik hem laten zetten.
Ohja, na hoelang stopten jullie met het ontsmetten van een navelpiercing? Ik heb hem nu ong. een maand en 2 weken en dat spul van mij is op.
[gast1122] schreef:Ben hier nu ook voor het eerst
Ik weet niet of het onder échte piercing behoort, maar ik heb er in mijn oren in totaal 5. 4 in mijn oorlel (2 aan iedere kant) en 1 in mijn oorschelp
Maargoed, ik mag dus een navelpiericingEn laat het waarschijnlijk volgende week zetten
Alleen het stomme ; ik vind die naald niet eng, alles wat met het piercen heeft te maken niet
Alleen wél als je daar die winkel binnen komt lopen lijkt mij
Of valt dat wel mee ?
Xx, ik ga eens door dit Topic lezenVind het wel heel gaaf allemaal
Danicque_ schreef:Danicque_ schreef:Heb net mn tragus laten schieten!PrinCessRomy_ schreef:goh slim joh..
Ja he.![]()
Is het jou probleem als ik er last van krijg of dat ik straks doof word?![]()
zeikerd.
Mazzel-meid schreef:Mooi zeg, VivaLaVida!
Ik ben vorige week eventjes terug geweest met m'n tongpiercing.
Ik heb 'm nu 3 maanden en helemaal geen last meer ervan, maar wel nog steeds 18mm erin, naar mijn idee echt veel te lang
Maar ze wilden er geen andere inzetten omdat ie in het begin nogal ontstoken is geweest..
Echt zo balenwant ik vind 'm zelf echt veel te lang
[gast1122] schreef:Geen ideeeee
Nee, niet dat ik het 'eng' vind. Maar ik denk dat ik me een beetje ongemakkelijk voel.
Ach, ik zie wel hoe het allemaal loopt hoor
PrinCessRomy schreef:[gast1122] schreef:Geen ideeeee
Nee, niet dat ik het 'eng' vind. Maar ik denk dat ik me een beetje ongemakkelijk voel.
Ach, ik zie wel hoe het allemaal loopt hoor
er zijn veel shops dat als je er binnen loopt dat je je dan op je gemak voelt! kan je misschien voor meerdere shops kijken?