[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moirsa

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 15:58

PrinCessRomy schreef:
Toch wel klasse voor de piercer! dat ze het nog checken! wel jammer voor jou, laat je hem wel piercen? 2de gaatje is ook leuk toch Haha!

ja ik laat alles piercen Huilen van het lachen die gaatjes zijn ook gepierct...
en me tragus ook Knipoog

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 16:08

__Tiientje schreef:
Ik zou even terug gaan naar de piercer..

Wat zou die eraan kunnen doen?

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 16:21

C_hristel schreef:
Wat zou die eraan kunnen doen?

Die zou allesinds zelf kunnen bekijken wat er aan de hand is, zeggen of je je echt zorgen moet maken en indien noodzakelijk aanbevelen hoe je het best behandelt. Het klinkt redelijk ernstig, en wij kunnen achter de computer toch niet echt zien wat het probleem is. Bij zo een dingen kun je gewoon best naar je piercer...

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 16:40

Danicque_ schreef:
Danicque_ schreef:
Heb net mn tragus laten schieten! Lachen

PrinCessRomy_ schreef:
goh slim joh..

Ja he. Haha!
Is het jou probleem als ik er last van krijg of dat ik straks doof word? Rolleyes
zeikerd.

Lekker volwassen van je om het laatste woordje in size 1 neer te zetten Rolleyes

Ik denk dat onze adviezen alleen maar goedbedoeld zijn zoals al eerder vermeld.
Het is niet ons probleem nee, maar je wenst het ook niemand toe...

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:23

Anjatjeuh: ohjee, dat klinkt ernstig! Ik dacht meer aan een gwn ontstekingtje. Ga ckr ff langs de piecer Haha!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:26

C_hristel schreef:
Anjatjeuh: ohjee, dat klinkt ernstig! Ik dacht meer aan een gwn ontstekingtje. Ga ckr ff langs de piecer Haha!

Als je je piercing langs 2 gaatjes naar buiten kan laten komen, lijkt het me toch geen gewoon ontstekingkje. Clown En zelfs bij een "gewone" ontsteking kan het soms aan te raden zijn om je piercer er een keer naar te laten kijken, zeker als het al zo lang aanhoudt...

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:28

ik meld me ook ana

ik heb een navelpiercing. haha ik ben 19 jaar, en heb dat ding nu bijna een 1.5 jaar. Ik wou er al veel langer 1 maar nooit d lef gehad. haha

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:45

Anjatjeuh schreef:
C_hristel schreef:

Als je je piercing langs 2 gaatjes naar buiten kan laten komen, lijkt het me toch geen gewoon ontstekingkje. Clown En zelfs bij een "gewone" ontsteking kan het soms aan te raden zijn om je piercer er een keer naar te laten kijken, zeker als het al zo lang aanhoudt...

Oké.. Ja dat ik hem door twee gaatjes naar buiten kon laten komen, kwam volgens mij doordat ik die soort bloedblaar die erop zat kapot had gemaakt. Ik moet straks toenvallig uiteten vlak bij mijn piecer mr nu is er helaas niks aan te zien. Zou ik er dan toch mee langs kunnen gaan? Of btr even wachten totdat er iets zichtbaar is

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:49

C_hristel schreef:
Oké.. Ja dat ik hem door twee gaatjes naar buiten kon laten komen, kwam volgens mij doordat ik die soort bloedblaar die erop zat kapot had gemaakt. Ik moet straks toenvallig uiteten vlak bij mijn piecer mr nu is er helaas niks aan te zien. Zou ik er dan toch mee langs kunnen gaan? Of btr even wachten totdat er iets zichtbaar is

Als je toch in de buurt bent kan je volgens mij net zo goed eventjes langsgaan en uitleggen wat het probleem is, misschien kan hij dan toch bepalen wat eraan is...

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:51

Oké, ja ik heb een hele goede piecer. Dat is een tatoe shop die ook samen werkt met het ziekenhuis! Wel goed dus Haha!

CarThi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:01

ik heb een navelpiercing... en nou wil mn broer een grote tattoo hebben op zijn rug of bovenarm, maar mn ma vind het niet zo goed geloof ik Knipoog Ach ja, hij moet het ook zelf weten want hij is 'volwassen' (21) dus hij mag zelf weten wat hij doet toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 23:16

tadaaa woensdag piercing laten zetten:
Afbeelding

had verder alleen een tragus piercing. (en een tattoo dan, ik was echt enthousiast over die vrouw die mn tattoo heeft gezet, dus bij haar durfde ik t wel Tong uitsteken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 23:18

Barmat schreef:
Lekker volwassen van je om het laatste woordje in size 1 neer te zetten Rolleyes

Ik denk dat onze adviezen alleen maar goedbedoeld zijn zoals al eerder vermeld.
Het is niet ons probleem nee, maar je wenst het ook niemand toe...

ik heb m ook laten schieten, hoorde achteraf dat het helemaal niet slim was, maar bij mij is het wel super gegaan moet ik zeggen.. piercen is een gaatje maken en schieten daar kan het kraakbeen van breken en dan krijg je een bloemkool oor Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 23:25

oja, heb trouwens wel 3x een neuspiercing gehad, die wel geschoten is, maar dat is dus wel misgegaan he.. die bleef ontsteken, en nu zie je t gat nog heel goed omdat er n breukje in mijn kraakbeen zit (oid)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 23:55

__Tiientje schreef:
Ik heb een ook tragus. Als ik de gevolgen wist van een tragus, had ik hem laten zetten.

Ohja, na hoelang stopten jullie met het ontsmetten van een navelpiercing? Ik heb hem nu ong. een maand en 2 weken en dat spul van mij is op. Clown

na 2 week.
2 week lang elke dag spoelen met zeezout, en wat vaseline (geloof ik, kreeg ik er ook bij) rondom smeren, en piercing draaien zodat het ook in het gaatje kwam... en hij niet zo snel 'vast' zou groeien...
toen was mijn spul ook op Knipoog
maar bij mij was de geneestijd ook veel korter als bij sommige hier Verward
bij mij zeiden ze 2 tot 3 maand....

en na 2,5 maand andere piercing in gedaan.. nooit geen last van gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 09:29

Ben hier nu ook voor het eerst Lachen
Ik weet niet of het onder échte piercing behoort, maar ik heb er in mijn oren in totaal 5. 4 in mijn oorlel (2 aan iedere kant) en 1 in mijn oorschelp Lachen
Maargoed, ik mag dus een navelpiericing Haha! En laat het waarschijnlijk volgende week zetten Ja
Alleen het stomme ; ik vind die naald niet eng, alles wat met het piercen heeft te maken niet Knipoog
Alleen wél als je daar die winkel binnen komt lopen lijkt mij Nagelbijten / Gniffelen
Of valt dat wel mee ? Tong uitsteken
Xx, ik ga eens door dit Topic lezen Lachen Vind het wel heel gaaf allemaal Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 10:00

[gast1122] schreef:
Ben hier nu ook voor het eerst Lachen
Ik weet niet of het onder échte piercing behoort, maar ik heb er in mijn oren in totaal 5. 4 in mijn oorlel (2 aan iedere kant) en 1 in mijn oorschelp Lachen
Maargoed, ik mag dus een navelpiericing Haha! En laat het waarschijnlijk volgende week zetten Ja
Alleen het stomme ; ik vind die naald niet eng, alles wat met het piercen heeft te maken niet Knipoog
Alleen wél als je daar die winkel binnen komt lopen lijkt mij Nagelbijten / Gniffelen
Of valt dat wel mee ? Tong uitsteken
Xx, ik ga eens door dit Topic lezen Lachen Vind het wel heel gaaf allemaal Haha!

Want vind je daar dan eng aan? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 10:06

Geen ideeeee Nagelbijten / Gniffelen
Nee, niet dat ik het 'eng' vind. Maar ik denk dat ik me een beetje ongemakkelijk voel.
Ach, ik zie wel hoe het allemaal loopt hoor Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 10:08

Mooi zeg, VivaLaVida! Ja

Ik ben vorige week eventjes terug geweest met m'n tongpiercing.
Ik heb 'm nu 3 maanden en helemaal geen last meer ervan, maar wel nog steeds 18mm erin, naar mijn idee echt veel te lang Nagelbijten / Gniffelen
Maar ze wilden er geen andere inzetten omdat ie in het begin nogal ontstoken is geweest..
Echt zo balen want ik vind 'm zelf echt veel te lang

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 10:43

Danicque_ schreef:
Danicque_ schreef:
Heb net mn tragus laten schieten! Lachen

PrinCessRomy_ schreef:
goh slim joh..

Ja he. Haha!
Is het jou probleem als ik er last van krijg of dat ik straks doof word? Rolleyes
zeikerd.

ongesteld meissie Ach gut nee idd is t niet.
edit: idd trouwens heel zielig zo klein neerzetten, niet erg volwassen van je, verklaard misschien ook dat je t liet schieten na meerdere waarschuwingen.
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 06-05-07 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 10:49

Mazzel-meid schreef:
Mooi zeg, VivaLaVida! Ja

Ik ben vorige week eventjes terug geweest met m'n tongpiercing.
Ik heb 'm nu 3 maanden en helemaal geen last meer ervan, maar wel nog steeds 18mm erin, naar mijn idee echt veel te lang Nagelbijten / Gniffelen
Maar ze wilden er geen andere inzetten omdat ie in het begin nogal ontstoken is geweest..
Echt zo balen want ik vind 'm zelf echt veel te lang

Lijkt me echt heel irritant een veelste lang ding in je mond, gaat toch enorm in de weg zitten Nagelbijten / Gniffelen ik had het al met mn labret, heel vervelend gevoel, ik had t gevoel dat ik overal achter bleef hangen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 10:52

[gast1122] schreef:
Nee, niet dat ik het 'eng' vind. Maar ik denk dat ik me een beetje ongemakkelijk voel.

er zijn veel shops dat als je er binnen loopt dat je je dan op je gemak voelt! kan je misschien voor meerdere shops kijken? Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 11:05

PrinCessRomy schreef:
[gast1122] schreef:

er zijn veel shops dat als je er binnen loopt dat je je dan op je gemak voelt! kan je misschien voor meerdere shops kijken? Ja

Vind ik een heel goed idee Lachen Ik woon in NB, dus er zijn heel veel shops Lachen
Dankjewel ! Haha!

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 12:51

Ja dat had ik ook. In begin was ik niet bang, maar toen ik voor die deur stond was dat wel anders Tong uitsteken
Maar het is ook ene kant de spanning daarvan he..
Omdat je weet dat dat het daar op dat moment gaat gebeuren Knipoog

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 12:51

ik was mijn navelpiercing met unicura.
Maar ik heb hem nu 6 weken dus wanneer kan ik stoppen met wassen met unicura?