Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sansje schreef:Oke... ik ga dus zeuren om oplosbare hechtingen maandag
Lizzle schreef:Ik heb even het hele topic doorgelezen.. ik heb sinds drie dagen een hele hevige pijn aan mijn linkerkaak. Ja hoor, de verstandskiezen komen eraan! Drie weken terug was ik bij de tandarts die zei dat hij m'n verstandskiezen wel wilde hebben als ze door waren. Ik met m'n grote waffel: "Als het niet nodig is laat je ze maar zitten, een beetje pijn kan ik wel hebben". Hij vond het jammer dat ik hem dat pleziertje niet gunde.![]()
Nu heb ik dus écht heel veel pijn, het begon linksonder (ik dacht eerst dat het m'n lymfeklieren waren) en het is nu m'n hele wang, kin en mond. Kan m'n mond amper open doen.![]()
Ik ben heel erg bang om ze te laten trekken, hij zei overigens wel dat hij het zelf kon uitvoeren. Wil dat zeggen dat ze dan recht staan?
Ik las hier een heleboel over ontstekingen en abcessen.. hoe weet je of het ontstoken is?![]()
Ze zijn overigens geen van alle door, wel voel ik nu aan alle kanten de puntjes, maar volgens de tandarts is er te weinig ruimte. Dan kunnen ze toch helemaal niet door komen?
Haha, ik kom best paniekerig over als ik het zo terug lees.