Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik lees net dat verhaal van meer dan een jaar geen sex 

En leek me ook niks aan.
Én gezogen, én gedweild, badkamer elke dag, wc elke dag, eten voorbereid, gestreken enz. Dat was wel handig.
Suzanne F. schreef:Ik kreeg een rekening van 1212,80 euro!! Ik moest iets van 200 zoveel euro zelf betalen, de rest werd vergoed.

Dus werd ik met enigzins regelmatige weeën al meegesleurd haha, ik kwam daar met 4 cm, ik balen, maar goed gestript en vw doorgeprikt waaruit bleek dat ze in het vw had gepoept moest ik worden overgebracht, daar was ik om 11.30 en om 12.50 had ik volledige onsluiting, mocht gaan persen en om 12.58 is ze geboren
Ik dacht gebeurd me niet weer dat ik de beeb er niet uit krijg haha, wel wat ingescheurd maar das wat snel over.
, vindt het heerlijk om ze allebei lekker fris op bed te hebben. Maar das ieder zijn eigen natuurlijk hé
Ik ben al na 3 dagen na mijn KS naar huis gekomen, en hubbie had die daggen niet veel geslapen. Dus het huis was niet opgeruimd enzo. Ik was het liefst weer terug naar het ziekenhuis gegaan
Ik ben denk ik ook 1 van de weinigen die de 1e makklelijker vond dan de 2e, na mijn eerste kindjes ging ik liever bevallen dan naar de tandarts, na de 2e niet meer hoor

Dan denk ik ook, ga lekker in de auto naar huis kleppen.

Het heet een PCA-pomp, en er zit morfine in. Je krijgt een afstandsbediening, en je kunt zo vaak drukken als je zelf wilt. Alleen komt er maar 10 keer peruur dacht ik wat uit. Ik werd er wel knetterstoned van
Dus hubbie moest regelmatig op het knopje duwen. Het schjnt dat maar 5 ziekenhuizen in Nederland dit hebben. Ze hebben het mij vrij snel aangeboden, daar ben ik ze nu nog dankbaar om.