De genezende kracht van edelstenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kwadraatje

Re: De genezende kracht van edelstenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:20

Ik kwam er laatst achter dat ik ook 2 maanstenen heb.
Weet iemand de precieze werking van deze steen en waarvoor hij is?
Het is al zo lang geleden dat ik hem heb gekregen, dat ik het niet meer weet.
Ik heb hem dus ook niet gebruikt.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:21

Een maansteen is een typische vrouwensteen en helpt je bij het zwanger worden,en andere maandelijkse ongemakken.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:22

Als je zo,n steen geeft aan iemand die graag een kind wil is dat een heel mooi cadeau.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:23

marleen_usar schreef:
Met een veiligheids speld kan je ook een steen vastmaken aan een kledingstuk,en ik test stenen via een foto.

Hoe test je dat dan via een foto?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 20:25

marleen_usar schreef:
Met een veiligheids speld kan je ook een steen vastmaken aan een kledingstuk,en ik test stenen via een foto.

Hoe maak je dat vast dan??

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 06:50

Bv aan je broek of aan je bh, ligt er aan waar hij nodig is?

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:09

Ik heb mn maansteen laten vallen en nu is er een stuk afgebroken. Is dat een probleem? ik weet dat als er vanzelf barsten inkomen dat hij zijn werking kwijt is. Is dat ook het geval als er een stuk afbreekt door een val?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:03

Ben je er echt op gevallen? Dan is hij idd ook niet meer zo krachtig als hij was..
De structuur is anders, en er is minder materie..
Zou gewoon een ander kopen als ik jou was.

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:50

Wie heeft voor mij nog eens de website met alle werkingen van de stenen die hier eerst vermeld stond ? Kan 'm even niet vinden.

Soar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:55

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 23:16

mijn ene paard, een kat, vriend en ik gaan morgen ook aan de meerdere stenen tegelijk, via vincenza hier op bokt. vanwege de hoogspanningskabeld waar we te dichtbij wonen.

Nagelbijten / Gniffelen
dit is voor het eerst dat ik dit zo doe, zonder doormeten van de krater (welk door vinc dus) dus da's ff wennen en hersenen anders programmeren voor mij Ja

jullie lezen het verloop wel Lachen

Soar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:57

Ben benieuwd naar je verslag! Heb je klachten door de hoogspanningskabel?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 22:27

ja mijn paarden vooral. één kat en vriendlief en ik ook wat. er spelen wel meer zaken mee maar als dat allemaal opgelost is, zijn we gezond genoeg om tegen de straling van de kabels te kunnen.

heel waslijst aan stenen meegekregen, allemaal uitgependeld.
voor kat een labradorietje, heel lief ministeentje.
voor napoleon 2 labradorietjes, een heliotroop en twee chrysocolla
voor vriend een labradoriet, 2 lapis lazuli en een rhodoniet
en ik een labradoriet, chrysocolla en een heliotroop

nu zien wat er komen gaat!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 19:38

Pellie schreef:
ja mijn paarden vooral. één kat en vriendlief en ik ook wat. er spelen wel meer zaken mee maar als dat allemaal opgelost is, zijn we gezond genoeg om tegen de straling van de kabels te kunnen.

heel waslijst aan stenen meegekregen, allemaal uitgependeld.
voor kat een labradorietje, heel lief ministeentje.
voor napoleon 2 labradorietjes, een heliotroop en twee chrysocolla
voor vriend een labradoriet, 2 lapis lazuli en een rhodoniet
en ik een labradoriet, chrysocolla en een heliotroop

nu zien wat er komen gaat!

Mijn hond draagt ook een labradorietje. Dit is de enige die echt bij hem past en aan hem blijft hangen!

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:33

Werkt dat dus echt ? Nagelbijten / Gniffelen
bijv. voor concentratie? Blond

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:44

Wij hebben thuis heel veel van die stenen, we hebben ooit eens dat schatten vd aarde gespaard Nagelbijten / Gniffelen
Heb zelf ook een steen ben het kaartje kwijt dus weet niet meer welke steen het is en waar dievoor zou moeten helpen.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 22:03

Niezzz schreef:
Wij hebben thuis heel veel van die stenen, we hebben ooit eens dat schatten vd aarde gespaard Nagelbijten / Gniffelen
Heb zelf ook een steen ben het kaartje kwijt dus weet niet meer welke steen het is en waar dievoor zou moeten helpen.

Die heb ik ook, van Schatten v.d. Aarde. Al zijn volgens mij sommige stenen nep (de robijn zeker).

In ieder geval, ik draag altijd een tijgeroog. Weet niet echt waarom, die steen heeft me altijd heel erg aangetrokken en past bij mijn sterrenbeeld (tweelingen) Lachen. Verder heb ik iets met blauwgekleurde edelstenen (aquamarijn e.d.), ook geen idee waarom...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 07:35

Dan heb je een te kort van de kleur blauw,weet niet of je keel klachten hebt?

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 07:47

ik heb een meloensteentje gekregen. Hij hangt altijd aan een gouden ketting om mijn nek, ik weet niet of hij werkt. Waar is een meloensteen voor? Om te ontspannen toch? Bloos

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 08:45

Zo ik heb het hele topic doorgespit want ik vind dit reuze intressant. Op zich ben ik heel nuchter maar ik kan het altijd is proberen.
Kun je een steen ook online aan laten meten want de krater zit niet echt in de buurt en ik heb geen beschikking tot een auto oid. Ik heb zelf problemen met m'n zelfvertrouwen en ik ben heel verlegen ik durf mijn emoties ook niet goed aan anderen te tonen en ik zou graag wat minder lui zijn en meer zin in het leven hebben zeg maar. Mijn sterrenbeeld is leeuw. Lachen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 11:24

Ik laat een ketting voor mij maken met de chakra kleuren. Ik was gisteren bij mijn 'stenen vrouw' Haha! , en heb mijn idee uitgelegd. Een 'Y' ketting, mar om de hals 6 chakra kleuren, de 7e is de stukje naar beneden en omdat die over je hartchakra hangt, wordt die ook kleur van de hart chakra (dus groen of roze) en onder hangt er een (redelijk) grote stuk bergkristal met daarop ook de chakra steentjes. Heel leuk idee! Haar man gaat 'm voor mijn maken, hij vond het heel origineel. Hij maakt er in totaal 7 van deze kettingen, en ik mag als eerste kiezen. Heel custom-made dus!

Het gaat alleen paar weekjes duren, en waarschijnlijk wat kosten, (hanger alleen koste al €50 euro) maar voor mij was er dan een speciale prijs, het was wel mijn idee... Knipoog en zij gaan er waarschijnlijk met de andere leuk aan verdienen Bloos

Ik ben iig HEEEL benieuwd! Ook geeft die vrouw binnenkort een workshop over de stenen, hoe je ze zelf kan aanmeten, reinigen, inwijden, etc etc echt heel intressant, ik hoop dat ik die kan bijwonen!

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 15:35

Ik krijg volgende week een steen om mijn accupunctuurbehandelingen kracht bij te zetten. De naam ben ik zo even vergeten, zodra ik het weet zal ik t zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 23:37

KsVrPy schreef:
Kun je een steen ook online aan laten meten want de krater zit niet echt in de buurt en ik heb geen beschikking tot een auto oid.

Zit er geen stenenwinkel bij je in de buurt, bij een reformhuis bv kan je ook hele mooie stenen kopen of op een markt/braderie!

Ik heb gister weer een paar hele mooie stenen gekocht bij een kennis die op de markt staat die had een kanjer van een verzameling Kwijl Heb mn ogen uitgekeken.
Die vrouw kon magnetiseren, ze streek met dr handen over een bak en pakte wéér een cirtien eruit, deze was groter dan ik had, ik heb hem gekregen Pling
Daarnaast heb ik een kanjer van een ruwe rookwarts gekocht, een ruwe met een punt, ik slaap met een rookwarts knuffelsteen,
Sindsdien ben ik van de slaappillen af!!
Kan je nagaan hoe sterk ze zijn......

Ik heb een citrien om mijn nek, ik heb hem een paar dageniet gedragen omdat ik geen ketting had (Nu weer wel)
en kreeg weer allemaal klachten terug. (Vage klachten Bloos ) die zijn nu weer weg......of je het gelooft of niet....

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 06:56

Een valkenoog is bij verlegenheid e.d, maar daar kan je iedere blzuwe steen voor gebruiken.Want verlegenheid komt bij je keel chakra vandaan en die staat voor de kleur blauw.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:10

marleen_usar schreef:
Dan heb je een te kort van de kleur blauw,weet niet of je keel klachten hebt?

Gek genoeg deze week net een keelontsteking gehad, maar normaal gesproken geen keelklachten (ook niet regelmatig ofzo). Wel blijven die stenen een grote aantrekkingskracht hebben. Zat laatst mijn stenenverzameling weer eens door te kijken en ik trek dan automatisch naar de blauwe edelstenen toe... Tijd voor een blauwe edelsteen om mijn nek? Haha!