wat is nu eigenlijk "knap"volgens jou?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: wat is nu eigenlijk "knap"volgens jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 12:29

Het zal wel met mijn leeftijd te maken hebben Clown , maar ik vind vrijwel alle genoemde namen in dit topic verre van knap. De enige die nog een beetje in de buurt komt is George Clooney. Die is tenminste ook nog eens een beetje intelligent. Maar verder??? Brrrr, allemaal veel te gladde (en vaak ook veels te jonge) typjes, niets voor mij. Ik hou meer van iets oudere (rond de 33-42), interessante, intelligente, goedverzorgde, zelfstandige, lange en gevoelige mannen, die iets te zeggen hebben en wat hebben meegemaakt. Voetballers, brrrrr, die zijn over het algemeen niet intelligent genoeg naar mijn smaak Knipoog .

Mijn eigen vriend voldoet aan al mijn 'eisen', als is 'ie wel 2 jaar jonger dan ik ben Haha! Haha! Haha!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 12:54

Ik heb even geen tijd om alles te lezen, maar leuk topic!
Knap vind ik ook echt een enorm breed begrip. Sommige mensen hebben ook gewoon echt een onwijs gave uitstraling.. kan ik zo op verliefd worden! Clown
Ook vind ik vrouwen over het algemeen veel mooier dan mannen.
Een mooie vrouw vind ik dus echt Anouk, Katie Holmes, Ziyi Zhang (japanse vrouw), Angelina Jolie en ga zo maar door.
Beetje moeilijk begrip vind ik het altijd Lachen

Precipitator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:48

Henrieke schreef:
ziatje schreef:
Idd! Christiano Ronaldo.. pff wat een droomvent is dat Ja

echtwel *LOL* tenminste... z'n uitstraling, karakter weet ik niet Clown

hij is homo....althans dat vind ik

Precipitator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:50

Myra schreef:
Ik heb even geen tijd om alles te lezen, maar leuk topic!
Knap vind ik ook echt een enorm breed begrip. Sommige mensen hebben ook gewoon echt een onwijs gave uitstraling.. kan ik zo op verliefd worden! Clown
Ook vind ik vrouwen over het algemeen veel mooier dan mannen.
Een mooie vrouw vind ik dus echt Anouk, Katie Holmes, Ziyi Zhang (japanse vrouw), Angelina Jolie en ga zo maar door.
Beetje moeilijk begrip vind ik het altijd Lachen

Anouk is best knap ja....alleen die tatoo is echt te lelijk

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:54

Ik ga gewoon even het toppunt van lekker ding kwa uiterlijk omschrijven.. (volgens mij dan) Clown

Halflange haren, hele donkere ogen die bijna zwart lijken, ongeveer 1,80 lang (anders word ik wel HEEL klein in vergelijking), wasbordje, Mooie kaaklijn die niet te spits en niet te rond is, een mooie (normale) neus die niet extreem dik, puntig, klein of groot is, hele donker bruine haren tegen het zwart aan en een licht getinte huid mag ook wel..

Mjam! Vingers aflikken

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 19:06

Wow, jij weet het dus helemaal precies!! Knap hoor! Al zo'n persoon ooit tegen gekomen??
Nou mijn beschrijving heb ik al gegeven, komt trouwens nog een persoon bij: Matthijs van de Sande-bakhuyzen. Van Afblijven. Echt zo knap!! Christiano Ronaldo is dus echt niet mijn smaak! Het gaat er net mee door, maar kan er niet bij weg slijmen!! Bloos

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:05

nienke_92 schreef:
Wow, jij weet het dus helemaal precies!! Knap hoor! Al zo'n persoon ooit tegen gekomen??
Nou mijn beschrijving heb ik al gegeven, komt trouwens nog een persoon bij: Matthijs van de Sande-bakhuyzen. Van Afblijven. Echt zo knap!! Christiano Ronaldo is dus echt niet mijn smaak! Het gaat er net mee door, maar kan er niet bij weg slijmen!! Bloos

Ja.. En dat was me toch een lekker ding! Bloos Jammer dat z'n karakter blubber was want hij had een vriendin en deed een poging vreemd te gaan met mij? Had zijn mjam mjam koppie best willen zoenen, maar niet als ik er een schuldgevoel van krijg Vork

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:39

Iemand moet iets bijzonders hebben, iets waardoor ik me aangetrokken tot diegene voel. Er moet iets in het uiterlijk zijn, in zijn uitstraling, wat me aantrekt. Lachen

Leoonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:40

kijk in mijn profiel, díé paarden zijn gewoon knap Nagelbijten / Gniffelen

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:58

haha, zo kun je het ook nog bekijken!!

Myrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:04

Horsii_mine schreef:
Ik ga gewoon even het toppunt van lekker ding kwa uiterlijk omschrijven.. (volgens mij dan) Clown

Halflange haren, hele donkere ogen die bijna zwart lijken, ongeveer 1,80 lang (anders word ik wel HEEL klein in vergelijking), wasbordje, Mooie kaaklijn die niet te spits en niet te rond is, een mooie (normale) neus die niet extreem dik, puntig, klein of groot is, hele donker bruine haren tegen het zwart aan en een licht getinte huid mag ook wel..

Mjam! Vingers aflikken

Ja Vingers aflikken

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 22:36

vind met name mijn vriendje knap: lang (1,92), slank, donkerblond, krullen, blauwe ogen... Haha! Tong uitsteken Bloos Vingers aflikken

bekende mensen:
- paul walker
- catherina zeta jones
- shakira
- jessica alba
- matthew mcdinges... (kan zn achternaam echt niet spellen, sorry)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 22:25

Voor mij is ook uitstraling erg belangrijk, wil ik iemand aantrekkelijk/knap vinden. Al die bekende sterren zeggen me niet heel veel, die zien er altijd tiptop uit op tv en foto's waar vaak een heleboel bijgewerkt en gephotoshopt is.

Vind wel een paar mensen mooi, zoals Shakira en Milo Ventimiglia (Jess uit Gilmore Girls) bijvoorbeeld. Maaaaaaar ik hou het liever bij m'n eigen vriendje. Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 22:08

Wat 'knap' is volgens mij?

Johnny Depp. Haha! Haha!

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 22:21

Skippy01 schreef:
matthew mcdinges... (kan zn achternaam echt niet spellen, sorry)

Je bedoeld vast en zeker Matthew McConaughey. Is dat niet die vent die speelt in "How to lose a guy in 10 days?"? Ja, die is ook wel knap!! Maar een beetje te, tja wat eigenlijk?? Net alsof hij heel erg grappig is ofzoiets. Op zich wel leuk. Verder vind ik zijn uitstraling wel heel leuk, en die krullen maken het helemaal af!!
(of bedoelde je een ander??)

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:46

Wat algemeen als knap wordt gezien heeft met symetrie in het gezicht te maken. Een wetenschappelijke formule.
Verder is uitstraling heel belangrijk, en dat heeft vooral te maken met het gebruik van de ogen en de stem en hoe er gesproken wordt. En dan weet je meteen waarom Johnny Depp door velen knap wordt gevonden.

Overigens is het vreemd genoeg aan mode onderhevig. Er is een tijd (jaren 70) geweest dat dunne lippen je van het waren en dikke lippen belachelijk...
Snorren zijn ook nog mode geweest, en permanent bij mannen.

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 21:53

Mooie tanden en een gave huid.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 01:12

Knap? Dat ligt eraan...
Iemand kan een ontzettend goed uiterlijk hebben. Maar wat als die persoon geen uitstraling heeft? Als iemand net een 'plaat' is, mooi, maar straalt niks uit, zal je er dan op af gaan?
Of zal je eerder op iemand afgaan die misschien een iets minder uiterlijk heeft, maar wel heel veel uitstraling heeft?
Persoonlijk stap ik dan af op diegene met de uitstraling.
Waarom? Het trekt mij meer aan, iemand laat meer zien hoe die persoon is. Het komt tenminste op mij over dat die persoon een stuk menselijker is dan iemand zonder uitstraling.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:50

Precipitator schreef:
hij is homo....althans dat vind ik

helemaal mee eens Tom!! Ik vind hem echt helemaal nix Tong uitsteken

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 00:13

Ik val meestal wel op homo's, maar vind die Ronaldo-kerel drie keer niks. Is hij dan toch hetero? Haha!

Mooie mannen:
Jonathan Rhys-Meyers
Michiel Huisman
Johnny Depp

Mooie vrouwen:
Kate Winslet
Jennifer Connelly
Laura Fraser

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 00:28

Ik moet de eerste homo-voetballer nog tegenkomen Nimue Knipoog

Mooie vrouwen vind ik overigens Natalie Portman en Evangeline Lilly, dat zijn de eerste die in me opkomen, maar er zijn er geloof ik wel meer.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 00:34

Lusitana schreef:
Wat algemeen als knap wordt gezien heeft met symetrie in het gezicht te maken. Een wetenschappelijke formule.
Verder is uitstraling heel belangrijk, en dat heeft vooral te maken met het gebruik van de ogen en de stem en hoe er gesproken wordt. En dan weet je meteen waarom Johnny Depp door velen knap wordt gevonden.

Overigens is het vreemd genoeg aan mode onderhevig. Er is een tijd (jaren 70) geweest dat dunne lippen je van het waren en dikke lippen belachelijk...
Snorren zijn ook nog mode geweest, en permanent bij mannen.

vroeger was het zelfs zo dat je dik als mooi werd gezien...

binkyl0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 00:42

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 03:35

Oeh! Schoonheid -van buiten- is idd heel relatief *LOL*

Jennifer Lopez vind ik een hele mooie vrouw, Angela Schijf vind ik veel uitstraling hebben, hetzelfde geldt voor Hugh Grant en Jim Carrey, hoewel ik deze 2 mannen verre van knap vind.

Wat ik knap vind? Tja, is niet eerlijk als ik hier pics neerknal van -toekomstige- exen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 07:40

ziatje schreef:
blauw00gje schreef:
Ik vind Johnny Depp weer helemaal niet knap Tong uitsteken
Ik vind Simon van Nick en Simon knap!!
Niet omdat ze gewoon leuk zijn maar die vind ik gewoon écht knap..

Afbeelding
De rechtse op de foto Kwijl

Idd, die vind ik dus echt knap.. maar waarom kan ik dan weer niet uitleggen.. echt een moeilijk begrip Tong uitsteken

die rechtse is knap omdat hij er normaal uitziet vind ik, zulke jongens kun je ook op het station tegenkomen en dan vind ik ze ook knap Kwijl en hij heeft gewoon een lekker bekkie Pling