Mijn eigen vriend voldoet aan al mijn 'eisen', als is 'ie wel 2 jaar jonger dan ik ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Henrieke schreef:ziatje schreef:Idd! Christiano Ronaldo.. pff wat een droomvent is dat
echtweltenminste... z'n uitstraling, karakter weet ik niet
Myra schreef:Ik heb even geen tijd om alles te lezen, maar leuk topic!
Knap vind ik ook echt een enorm breed begrip. Sommige mensen hebben ook gewoon echt een onwijs gave uitstraling.. kan ik zo op verliefd worden!
Ook vind ik vrouwen over het algemeen veel mooier dan mannen.
Een mooie vrouw vind ik dus echt Anouk, Katie Holmes, Ziyi Zhang (japanse vrouw), Angelina Jolie en ga zo maar door.
Beetje moeilijk begrip vind ik het altijd
nienke_92 schreef:Wow, jij weet het dus helemaal precies!! Knap hoor! Al zo'n persoon ooit tegen gekomen??
Nou mijn beschrijving heb ik al gegeven, komt trouwens nog een persoon bij: Matthijs van de Sande-bakhuyzen. Van Afblijven. Echt zo knap!! Christiano Ronaldo is dus echt niet mijn smaak! Het gaat er net mee door, maar kan er niet bij weg slijmen!!
Horsii_mine schreef:Ik ga gewoon even het toppunt van lekker ding kwa uiterlijk omschrijven.. (volgens mij dan)![]()
Halflange haren, hele donkere ogen die bijna zwart lijken, ongeveer 1,80 lang (anders word ik wel HEEL klein in vergelijking), wasbordje, Mooie kaaklijn die niet te spits en niet te rond is, een mooie (normale) neus die niet extreem dik, puntig, klein of groot is, hele donker bruine haren tegen het zwart aan en een licht getinte huid mag ook wel..
Mjam!
Skippy01 schreef:matthew mcdinges... (kan zn achternaam echt niet spellen, sorry)
Precipitator schreef:hij is homo....althans dat vind ik
Lusitana schreef:Wat algemeen als knap wordt gezien heeft met symetrie in het gezicht te maken. Een wetenschappelijke formule.
Verder is uitstraling heel belangrijk, en dat heeft vooral te maken met het gebruik van de ogen en de stem en hoe er gesproken wordt. En dan weet je meteen waarom Johnny Depp door velen knap wordt gevonden.
Overigens is het vreemd genoeg aan mode onderhevig. Er is een tijd (jaren 70) geweest dat dunne lippen je van het waren en dikke lippen belachelijk...
Snorren zijn ook nog mode geweest, en permanent bij mannen.
ziatje schreef:blauw00gje schreef:Ik vind Johnny Depp weer helemaal niet knap
Ik vind Simon van Nick en Simon knap!!
Niet omdat ze gewoon leuk zijn maar die vind ik gewoon écht knap..
De rechtse op de foto
Idd, die vind ik dus echt knap.. maar waarom kan ik dan weer niet uitleggen.. echt een moeilijk begrip