Nog meer diabetes patienten hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bergje

Re: Nog meer diabetes patienten hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:35

Caroline, als ik pech heb, dan heb ik nog urenlang zo'n gevoel alsof ik achter plexiglas zit. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, zo'n heel duf gevoel.

Ik zak altijd als een idioot omlaag met rijden, dus mijn pompje staat dan op halve dosering en erna kijk ik ook altijd goed uit dat ik niet alsnog omlaag kelder. Hmm, heel mijn paard heeft eigenlijk een bloedsuiker verlagend effect. Of ik nou ga poetsen, gewoon wat knuffelen, ernaar kijken in de paddock, rijden, ik zak er altijd van Haha!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 22:31

Ha, goedkope bloedglucosemedicatie, je paard. Ik ken het wel, poetsen vraagt energie! Met mennen merk het zelfs en dat is beduidend minder intensief dan rijden, maar toch ..

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:20

heeft iemand van jullie eraring met de inwendige insulinepomp van Minimed?

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 21:13

nee brrrr lijkt me doodeng.

ja ik omschrif mezelf dan eevn als vaatdoekje, is op zich niet zo'n drama zei het dat ik het soms niet red om mijn zoontje naar school te brengen, gelukkig springen zat andere mama's bij, maar dan voel ik me wel flink knudde en tekort schieten als moeder

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 21:23

Belker schreef:
heeft iemand van jullie eraring met de inwendige insulinepomp van Minimed?

Ik heb geen persoonlijke ervaring met de pomp, maar ik ken wel een meisje die hem heeft en die draait er al vier jaar erg goed op. Ik heb haar toen geholpen met vertaling van de stukken die bij de pomp hoorden en zij heeft er een website van gemaakt. Ik heb regelmatig contact met haar, dus ik kan je eventueel wel met haar 'linken' op MSN.

http://websitemaker.kennisnet.nl/inwendigeinsulinepomp/index.htm