Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ma_rie_tje schreef:dat douchen herkenik wel. Ik douch altijd op 20 graden... ik heb dus altijd alle ruimte
Als ik warmer douche dan zit ik meteen onder!
en die tube met die rode streep (en ook de gele, de dermovate), de emovate: effect heb je de 1e keer pas na een week of 1,5....
dat is wel ff iets om in je achter hoofd te houden./..
Laar schreef:Woow Kimmm daar herken ik echt veel in, mijn vriend stoot me ook regelmatig aan in bed, dat ik lig te krabben. en hij houdt me ook vaak in de gaten. Ik denk dat ik ook eens zijn armen ( is bij hem toevallig ook een plek waar hij vaak jeuk heeft) vasthoud als hij wil krabben
En die creme die jij bedoelt daar had je het met mij overcetomacrogol Creme bedoelde we waarschijnlijk.
Tomaatje schreef:Stresseczeem... Heel erg niet prettig. Zodra ik stress heb (toetsweek, ruzie...) Krijg ik op de raarste plekken eczeem en dat jeukt... Heb er wel crème voor, maar die vergeet ik nogal eens
Kimmm schreef:
hoe kan je nou je crème vergeten?![]()
*nieuwsgierig!*
denk dat de meesten onder ons last hebben van 'stresseczeem', ik in ieder geval wel. kan dan echt mn klok erop gelijk zetten als mn tentamens eraan komen (nu dus).
trutje schreef:Ik ben o.a. allergisch voor kobalt.
trutje schreef:Komt bekent voor sabbel, bij mij kwam wel wat uit de plakproef. Ik ben o.a. allergisch voor kobalt, dit zit in roest vrij staal. Helaas voor mijn werk leer ik jongeren koken, koffiezetten enz. en alle apparatuur is van rvsde oplossing van de dermatoloog was "doe er maar een doekje tussen"
verder ben ik ook allergisch voor geur en smaakstoffen en voor peru balsem. Maar ik ben toch echt niet van plan om mijn werk op te zeggen, maar ik baal wel dat mijn handen zo zeer doen.