Dus wij gaan elke avond buikspier oefeningen doen en rondjes rennen / touwtje springen enzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trisca schreef:als je nu eens op je kamer gaat studeren en daar een fruitschaal neerzet en een karaf water mee neemt?
Ik heb nog een stomme vraag.. Ik drink erg veel water en thee, maar moet er daardoor 's nachts altijd uit.. Hebben jullie daar ook last van? Kan ik daar iets aan doen? Misschien een uur voor het slapen gaan niks meer drinken ofzo?
Iris_safarii schreef:Mijn moeder doet ook mee
Dus wij gaan elke avond buikspier oefeningen doen en rondjes rennen / touwtje springen enzo
Margot_VH schreef:Ja ik doe ook mee ik ben al 10 kwijt maar moet er nog 10 wat ik de hele dag doe en eet sóchtends niks smiddags een broodje en savonds gewoon avondmaal en zowat geen tussedoortjes
Carlolover schreef:O nee AlarmWe hebben dadelijk verjaardag. Mijn 1e keer zonder dat ik iets van taart mag pakken
Moet ik men eigen inhouden en alleen maar water pakken. Of zou ik ook een aantal worteltjes pakken?
xx Hilde
Lest schreef:heeft er iemand trouwens nog tips voor ontbijt?? 's ochtends krijg ik brood echt niet weg (tenzij ik drie kwartier over mn ontbijt mag doen en dat is meestal niet zo). cornflakes vind ik ook niet zo lekker.
Ik ben dol op fruit, dus iets met fruit lijkt me heel lekker. Ik drink nu 's ochtends een beker optimel maar eigenlijk ben ik dat ook weer zat.
Lest schreef:heeft er iemand trouwens nog tips voor ontbijt?? 's ochtends krijg ik brood echt niet weg (tenzij ik drie kwartier over mn ontbijt mag doen en dat is meestal niet zo). cornflakes vind ik ook niet zo lekker.
Ik ben dol op fruit, dus iets met fruit lijkt me heel lekker. Ik drink nu 's ochtends een beker optimel maar eigenlijk ben ik dat ook weer zat.
lizzy2 schreef:Maar dan val ik er (vanwege een paar dagen) tussenuitdas dan weer jammer.
Maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens!
pearl_tje schreef:Heb ik gister gedaan. Meergranen pasta met een eigen gemaakte tomaten saus en veel groente en een klein beetje gehakt. Was helemaal jummy
Hahaatje schreef:pearl_tje schreef:Heb ik gister gedaan. Meergranen pasta met een eigen gemaakte tomaten saus en veel groente en een klein beetje gehakt. Was helemaal jummy
Zat ook al te denken dat je de saus beter zelf kan maken voor de gezondere variant, verse tomaatjes enzo... En wij gebruiken meestal tartaar i.p.v. gehakt, dus dat is nog magerder.