Hoop dat t met jullie binnenkort ook beter wordt, tis echt verschrikkelijk die klachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GimGirl schreef:@ Truf.. wat een zielige moeder heb je![]()
maar moet je nog keer heen voor controle dan? Want lijkt me ook niet kloppen,, ik vang ook elke verkoudheid op als die hier weer eens heerst, maar is nu eerder weg dan hiervoor.. Vooral als je gaat spoelen als je verkouden bent is het zo weg,, helpt echt en ik moet gewoon blijven spoelen, hij zo net als tandenpoetsen dagelijks hoort hoort dit ook zonouja fijn dan, ik doe het niet dagelijks alleen als ik merk dat het wat vol is..
Spoel jij nog wel dan Truf..? En anders zou ik weer eens heen gaan..
GimGirl schreef:Ik zal toch hogerop gaan hoor Denbine... echt zo schiet het ook niet op..
Ik heb mijn slaaponderzoek onder narcose ook weer gehad vandaag.. weinig last van gehad alleen beetje rauwe keel,, schor en alles en me kaak doet zeer (vast klem in me mond gehad ofzo)
6 dec hoor ik de uitslag pas.. en werd nu lang niet zo beroerd wakker als met operatie, maarja dit viel dan ook echt 100x mee..
Truf schreef:@ Booooo: Succes! En zie het als een positief iets, er gaat nu waarschijnlijk wat gebeuren om je van je klachten af te helpen