door_ schreef:Een fabrikant wordt afgerekend op datgene wat hij op de verpakking zet, als daarop staat dat ze door de wc gespoelt mogen worden en mensen krijgen daardoor verstopping kun je het verhalen op de fabrikant, dus daar letten ze heus wel op!
Jij DENKT.... dat jij weet wat WIJ DENKEN..... maar helaas... je zit ernaast.....
Bovendien, dat ik het niet met je eens ben, wil niet zeggen dat je t niet goed uitgelegd hebt en met nog meer plaatjes en verhalen moet komen, ik heb gewoon een andere mening....

ik repsecteer je mening hoor, ik probeer je gewoon duidelijk te maken wat je riskeert op langere periode, het is inderdaad niet met 1 tamponnejte geflikt, neen ik spreek al over 25 jaar later, dan zijn de kansen op deze problemen veel groter.
ik denk niets, ik weet wat ik gezien heb, en ik weet waar de oorzaak lag, en ik weet wat voor werk het inhoud om het weer op orde te krijgen.
Het staat op de verpakking, en de mensen volgen de verpakking, en je zou in princiepe je tampon bedrijfje voor de kosten kunnen doen opdraaien, maar zij zeggen dat je niet verplicht bent hun advies op te volgen, hun oplossing is nog niet de beste mannier, het is maar een oplossing wat je ermee kan doen. er zijn diverse middelen en verpakkingen op de markt die natuur afbreekbaar zijn zodat je ze in de natuur kan "dumpen" helaas zal dat proces van afbreken wel enkele jaren duren, is het dan nog de moeite waard om het te dumpen?
één feit is zeker de mens zoekt altijdt de voor hen gemakkelijkste mannier. is dat doorspoelen dan si dat zo. maar men zal nooit verder nadenken dan vandaag. Nu heb je geen problemen, over 20 jaar lig je je dood te vloeken, en schaam je jezelve omdat manlief of een speciale firma jou riool moet opkuisen met jou tampons, die niet proper gespoeld zijn door het water maar verder volgeslurpt zijn met stront en zeikwater. en dan krijg je de agzo gezellige rekening onder de neus, naar mijn weten is een afvalbakje buitenzetten wekelijks gratis.. althans daar betaal je toch voor per jaar, dus als je dan toch betaald voor afvalopruiming. waarom zou je dan extra moeten betalen voor rioolontstoppingen.
maargoed dat zijn zorgen voor later, nu proberen we je enkel maar te zeggen wat de gevolgen zijn, maar zolang jullie het niet zelf hebt meegemaakt ga je mij blijven uitlachen en zeggen, "wat zever jij nu"