Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:op die test scoorde ik 40![]()
groepen ben ik ook niet weg van,maar leer er steeds beter en beter mee opmgaan( zal ook wel moeten, je komt vaak genoeg groepen tegen toch?)
wel ben ik ontzettend nieuwsgierig......ik moet en zal altijd van alles en iedereen weten wat ze doen en waarom en waarmee en waarvoor, sommigen worden er soms helemaal simpel van!
is dat bij jullie ook zo?
dat vergeten hoe mensne er uit zien heb ik ook, ik kan zo langs iemand heenlopen zonder dat ik zie wie het is....het interreseerd me niet dus daarom onthoud ik geen gezichten..
tenminste..ik denk dat het zo zit..namen en gezichten combineren is bij mij ook een ramp!
Misja schreef:'Lichte vormen' bestaan niet. Je hebt een ASS of je hebt het niet..
Sullie97 schreef:ellepel schreef:op die test scoorde ik 40![]()
groepen ben ik ook niet weg van,maar leer er steeds beter en beter mee opmgaan( zal ook wel moeten, je komt vaak genoeg groepen tegen toch?)
wel ben ik ontzettend nieuwsgierig......ik moet en zal altijd van alles en iedereen weten wat ze doen en waarom en waarmee en waarvoor, sommigen worden er soms helemaal simpel van!
is dat bij jullie ook zo?
dat vergeten hoe mensne er uit zien heb ik ook, ik kan zo langs iemand heenlopen zonder dat ik zie wie het is....het interreseerd me niet dus daarom onthoud ik geen gezichten..
tenminste..ik denk dat het zo zit..namen en gezichten combineren is bij mij ook een ramp!
Dat laatste heb ik dan weer niet, 'k kan juist heel goed gezichten onthouden, al zeg ik het zelf!
sweetrebecca schreef:mijn oudste zus heeft border line
mijn andere van 20 heeft adhd
en mijn broer heeft dislexie(zo goed geschreven?)
en ik lichte vorm van adhd en soort autisme