Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hasten schreef:Nee, ik ben niet tevreden
M'n buik is te dik, m'n benen ook. M'n haar is lelijk, het zit nooit goed en het pluist. Mooie ogen heb ik ook niet, het is een soort van blauw-groen-grijskleur. M'n neus is ook lelijk, m'n voeten ook. M'n buik is raar gevormd.. AfschuwelijkM'n nagels zijn afgekloven en die krijg ik ook niet mooi, ik bijt wel nagels maar ook als ik het niet doe zijn ze lelijk. En m'n vingers zijn krom. Ik heb ook een te dikke kont, en ik heb een aantal littekens dat is helemaal lelijk. M'n hele vorm van m'n lichaam ziet er eigenlijk niet uit
En ik heb ook een lelijke huid, geen pukkels ofzo maar gewoon, raar.
Eigenlijk zeg ik over het algemeen nooit tegen mensen wat ik lelijk aan mezelf vind, alleen af en toe dat ik te dik ben. Als je dat namelijk zegt; Goh, wat heb ik een lelijke neus, dan gaan ze er alleen maar op lettenEn dit leest toch niemand die ik ken haha..
hasten schreef:Nee, ik ben niet tevreden
M'n buik is te dik, m'n benen ook. M'n haar is lelijk, het zit nooit goed en het pluist. Mooie ogen heb ik ook niet, het is een soort van blauw-groen-grijskleur. M'n neus is ook lelijk, m'n voeten ook. M'n buik is raar gevormd.. AfschuwelijkM'n nagels zijn afgekloven en die krijg ik ook niet mooi, ookal bijt ik geen nagels. Ik heb ook een te dikke kont, en ik heb een aantal littekens dat is helemaal lelijk. M'n hele vorm van m'n lichaam ziet er eigenlijk niet uit
Eigenlijk zeg ik over het algemeen nooit tegen mensen wat ik lelijk aan mezelf vind, alleen af en toe dat ik te dik ben. Als je dat namelijk zegt; Goh, wat heb ik een lelijke neus, dan gaan ze er alleen maar op lettenEn dit leest toch niemand die ik ken haha..
Mzz_emmatje schreef:weet je; Ja!
Je kunt nu wel zeggen dat dit niet mooi is of dat niet mooi is,
maar dan ben je straks heel oud.
En dan heb je nooit van "jezelf" kunnen genieten zeg maar,
je moet tevreden zijn met wat je hebt en wie je bent.
En het kan altijd erger.
Als je jezelf gelukkig voelt in je lijf,
straal je dat uit. Dat scheelt al een hoop.
Ga eens voor de spiegel staan,
en kijk maar eens hoe mooi je bent.
LadyS schreef:hasten schreef:Nee, ik ben niet tevreden
M'n buik is te dik, m'n benen ook. M'n haar is lelijk, het zit nooit goed en het pluist. Mooie ogen heb ik ook niet, het is een soort van blauw-groen-grijskleur. M'n neus is ook lelijk, m'n voeten ook. M'n buik is raar gevormd.. AfschuwelijkM'n nagels zijn afgekloven en die krijg ik ook niet mooi, ookal bijt ik geen nagels. Ik heb ook een te dikke kont, en ik heb een aantal littekens dat is helemaal lelijk. M'n hele vorm van m'n lichaam ziet er eigenlijk niet uit
ik heb net in je profiel gekeken en je bent echt absoluut niet lelijk!
je hetb geen lelijke neus, je betn absoluut niet dik en je heeft voor zover ik kan zien een mooie huid!
Wordt eens wat positiever meis!