Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:( en dan lijk je dus heel ongeinteresseerd omdat je niets meer van het gesprek van gister weet omdat alle energie blijkbaar ging zitten in het overeind blijven in plaats van het onthouden ).
Citaat:Morrie - ik dacht gister ook nog aan je inderdaad, erg hoge bloeddruk; is die al beter ?
Goof schreef:Ik heb al eerder in dit topic gereageerd, maar ik ben sindsdien gewoon niets wijzer geworden....
Heb twee maal bloed laten prikken. De eerste keer was er een virusinfectie te zien, maar kreeg vandaag de uitslag van de tweede keer en nu blijkt er helemaal niets te vinden te zijn. En dat terwijl ik me juist met de dag rotter ga voelen. Ik heb hele korte werkdagen, maar ik ben gesloopt nog voor ik (om 12 uur!!) naar huis mag. Ben zo slap als een vaatdoek. Vrijdag maar weer naar de huisarts, kijken wat ze nu weer gaan onderzoeken.....
Overigens; ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nogal raar vind om niet te gaan werken, maar wel te gaan paardrijden.... Ik snap als geen ander dat je juist uit je leuke hobby nog wat energie kan halen, maar erg geloofwaardig is het niet voor een werkgever/ collega.
Ik snap ook niet waar jullie de puf vandaan halen om er sowieso op te klimmen. Ik heb er al weken niet op gezeten (helaas).