Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

appelbolfan schreef:ik ben nog nooit gepest, maar als iemand een enkele keer een gemene opmerking maakt denk ik hier altijd aan (werkt echt, vind ik dan)
Als je ooit vervelende mensen tegenkomt in het leven,
denk dan dat ze schuurpapier zijn.
Ze schaven en schuren je, maar uiteindelijk
wordt jij er mooi en glad van.
En zijn zij het die versleten achterblijven..
Het klopt echt, als ik iets vervelends heb meegemaakt sta ik daarna altijd veel sterker in mijn schoenen.
nyckle schreef:En ze vinden het apart dat ik op paardrijden zit,
Ben namelijke een jongen.
Manwijf...jongens horen niet op paardrijden,
Die horen op voetbal
Groetjes,
nyckle schreef:En ze vinden het apart dat ik op paardrijden zit,
Ben namelijke een jongen.
Manwijf...jongens horen niet op paardrijden,
Die horen op voetbal
Groetjes,
) Toen ik dus in de 3e in een klas zonder iemand uit de 1e en 2e kwam was ik blij
Helaas had ik een slechte mentor en werden ruzie's te erg...pesterijen waren niet meer nodig. Na een half jaar hebben we dit als leerlingen opgelost, mentor zou toch niks doen. Toen we een hechte klas werden hebben een paar mensen de mentor gezegt waar het op stond, hij is toen huilend de klas uitgerend...toen kwam de schoolleiding naar 2 vriendinen van mij en mij toe, want wij werden toch altijd gepest dus waarom deden we mee?
:D
er was altijd wel iets, of ik ben te klein of mijn borsten zijn te groot, op mijn 13de kwam ik enorm aan ik kreeg opmerkingen zo van jeetje je lijkt wel zwanger, en daardoor kreeg ik boulimia nervosa. Nog steeds word ik afentoe trol of kabouter genoemd, helaas doet het me nu niets meer, ik heb mezelf geleerd te accepteren, ik ben nou eenmaal niet perfect, maar wel uniek.