Gabbertje schreef:of dat de man hem eruit drukt?
Sorry ik quote mezelf even omdat ik zie dat ik een stomme fout gemaakt heb.. ik bedoel natuurlijk dat de man hem mee naar buiten haalt na gemeenschap en niet drukken...
Roosmarijn schreef:Verliezen doe je die ring niet hoor, tenzij je misschien 6 kinderen hebt gebaard en je destengevolge een beetje 'uitgewoond' bent. Van libidosteiging heb ik nog niet echt veel gemerkt moet ik zeggen, hoewel er meer is dan met de pil.
Nee ik heb nog geen 6 kinderen gebaard
sterker nog, wij hebben nog geen kinderen. Het zal geen jaren meer duren maar dat is een ander verhaal 
Ik hoop dat het libido in ieder geval iets meer gaat worden. Ik heb gelezen dat het de helft aan hormonen bevat in vergelijking met de pil.
Wendy_Kila schreef:Ik heb altijd al genoeg libido gehad, dus dat verschil kan ik je niet vertellen (tussen ring en pil).
Tijdens de sex verlies je hem niet. Mocht je hem nou heel vervelend vinden voelen, kun je hem tijdens de sex eruit halen en daarna er gewoon gelijk weer in doen. Maar verliezen als hij erin zit doe je niet gauw.
(mocht je OB gebruiken erna, wel uitkijken als je die eruit haalt, want dan wil hij nog wel eens meekomen...)
Ik moet hem nog inbrengen vanavond dus ik weet nog niet of ik hem ga voelen tijdens de sex. Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
Ik gebruik zelden tampons (althans de laatste paar jaar niet meer zo veel)