Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Ik heb inmiddels twee weken flinke griep. Begon met koorts en keelpijn en nu hoestaanvallen die soms zo heftig zijn dat ik denk dat ik er niet meer uit kom. In december had ik dit ongeveer hetzelfde maar niet zo lang. Heb me nog nooit zo vaak/zo lang ziek gemeld
BulletjeBeer schreef:Ik word nu echt een beetje wanhopig. De seconde dat de voorjaarsvakantie begon (ik ben docent), werd ik ziek. Ik had leuke dingen gepland maar heb alles afgezegd. De keelpijn is zo erg dat ik al sinds vrijdag niet meer dan 3-4 uur slaap, met vannacht als toppunt; alles bij elkaar heb ik 1,5 uur geslapen. Overdag slapen lukt niet, de keelpijn is echt verschrikkelijk. Ademen doet pijn, slikken doet pijn... Stem volledig weg. Paracetamol 1000mg, Ibuprofen erbij, Naproxen, het maakt geen verschil. Ik eet ijsjes en andere koude dingen, lauwe soep, thee, honing. Ik kan echt wel huilen, heb nog nooit zo'n keelpijn gehad en het houdt de hele dag en nacht aan. Ben al bij de huisarts geweest, maar er is weinig aan te doen omdat het een virus is. Als iemand nog een geweldige tip heeft dan hoor ik het graag!
kiwiwitje schreef:Hier ook eind november/1e week december begonnen. Een week flink snotteren en hoesten,keelpijn, heel veel slapen.
Na een weekje t ergste wel gehad maar t snotteren bleef. Toen begin januari, keelpijn,koorts,hoesten,snotteren. Echt een week kei verrot en doodmoe. Daarna nog veel moe en t snotteren en de keelpijn blijven met vlagen terug komen..
chanicha schreef:BulletjeBeer schreef:Ik word nu echt een beetje wanhopig. De seconde dat de voorjaarsvakantie begon (ik ben docent), werd ik ziek. Ik had leuke dingen gepland maar heb alles afgezegd. De keelpijn is zo erg dat ik al sinds vrijdag niet meer dan 3-4 uur slaap, met vannacht als toppunt; alles bij elkaar heb ik 1,5 uur geslapen. Overdag slapen lukt niet, de keelpijn is echt verschrikkelijk. Ademen doet pijn, slikken doet pijn... Stem volledig weg. Paracetamol 1000mg, Ibuprofen erbij, Naproxen, het maakt geen verschil. Ik eet ijsjes en andere koude dingen, lauwe soep, thee, honing. Ik kan echt wel huilen, heb nog nooit zo'n keelpijn gehad en het houdt de hele dag en nacht aan. Ben al bij de huisarts geweest, maar er is weinig aan te doen omdat het een virus is. Als iemand nog een geweldige tip heeft dan hoor ik het graag!
Hier zijn we echt heel tevreden over Superspoel, voorheen Superol.
Zit echt een chemische lucht aan maar werkt als een tierelier bij keelpijn![]()
Als ik het alleen al op voel komen begin ik met gorgelen.
Succes en beterschap BulletjeBeer en alle zieken!
ik sta er niet genoeg bij stil..
)
Hoop dat jullie snel fit zijn
Geweldig dit