Daihyo schreef:EmptyWords schreef:Hier wordt het zoete aardappel en pastinaak uit de oven (thnx voor de inspiratie daiyho) en kip gehakt balletjes.
Pastinaak eet ik echt nooit. Wel een goede groente. Hoe maak je dat in de oven klaar? Gewoon als zoete aardappel? Die kook ik eerst even kort, dan in plakjes snijden, beetje olijfolie er op, kruiden en de oven in.
En eet smakelijk!
O jawel, pastinaak vind ik heerlijk
meestal in een gemengde schotel met allerlei groente de oven in.Tegenwoordig dan liever wortelpeterselie wat ook in die smaak richting zit, dat past beter in een keto dieet.
Ik was in Coronatijd al aangekomen door al het thuiszitten, dan nog gestopt met mijn werk als herder en enkel nog een kantoorbaan.
Alles bij elkaar nu een 16 kilo afgevallen.
Sinds maart tot nu bijna 10 kilo eraf, sinds we een "slimme weegschaal" hebben is het wat beter bij te sturen.
En ja, het is omdenken, maar inmiddels zoveel lekkere recepten gevonden die koolhydraatarm zijn.
Tip, je kunt via hello-fresh keto maaltijdboxen bestellen, dat hebben wij 3 weken gedaan, puur om ideetjes en recepten op te doen.
Vandaag als avondeten bloemkool puree met gestoofde witlof-brie met spekjes en champignons
werkt voor mij heel goed, een doorzichtige fles want het valt me op als die nog vol zit en ik dus niet genoeg heb gedronken.