Tieneke schreef:Goh als je het leest, met alle getuigenissen van het verplegend personeel, gaat het echt niet om reflexen. Ze geven ook aan dat ze geniet van liedjes, nagels lakken, Cliniclowns...

Ik reageerde op Paars en Zoolgangster.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De advocaat wil eerst een schriftelijke bevestiging van het ziekenhuis in Turkije. „Daarna kan ik pas actie ondernemen. Het verhaal is wel een rollercoaster aan het worden. Zaterdag meldde zich iemand bij de ouders met de optie van het ziekenhuis in Turkije. Zondag werd een crowdfunding voor haar opgestart.
Citaat:„Ongelooflijk hoe snel dat gelukt is”, zegt Pennino. „Maar nogmaals: er moet eerst een schriftelijke bevestiging komen. En dan moet het ziekenhuis in Maastricht ook nog meewerken als blijkt dat dit kan. Als ze dat niet doen, dan zal ik waarschijnlijk weer een kort geding moeten beginnen.”
Onali schreef:Vergeet daarbij ook niet dat familie dingen graag wilt zien, als bevestiging.
Verplegend personeel weet echter dat dit inderdaad gewoon reflexen kunnen zijn en niet noodzakelijk echt een gerichte actie van de patiënt.
Onali schreef:Mijn 'generatie' heeft toch echt wel andere nunances in de opleiding dan de generatie ervoor en erna.
En vergeet niet dat bijscholingen en überhaupt de medische opleidingen de wetenschap volgen.
Er zijn altijd nieuwe inzichten en dat wordt ons gewoon geleerd, via de werkgever, vakbonden en gelijkgestemden.
Je doet nu net alsof een ziekenhuis een groot boosaardig wezen is.
pmarena schreef:Het is schrijnend en dokters verwachten er blijkbaar niks van. Grote kans dat ze gelijk hebben maarja tegelijkertijd is het toch altijd zo geweest en zal het waarschijnlijk altijd zo zijn, dat wat 'vandaag' niet behandelbaar is volgens dokters, dat 'morgen' ineens wel goed kan.
pmarena schreef:Het is schrijnend en dokters verwachten er blijkbaar niks van. Grote kans dat ze gelijk hebben maarja tegelijkertijd is het toch altijd zo geweest en zal het waarschijnlijk altijd zo zijn, dat wat 'vandaag' niet behandelbaar is volgens dokters, dat 'morgen' ineens wel goed kan.
anjali schreef:Het is hun kind wat zij het beste kennen. Ik vind dat buitenstaanders zich wat zouden moeten inhouden in hun bemoeienissen.
paars schreef:imaudy schreef:Ik vind het wel een levendige kind lijken zo op de foto eigenlijk.
Zo wordt je bespeeld door deze media. Allemaal voor de clicks.
DuoPenotti schreef:Kun je de link plaatsen?