Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizenlotte schreef:Ik had vandaag het eerste consult. Ter plekke kreeg ik het al ontzettend koud over mijn hele lijf , dat hield een paar uur aan. Ik voelde mijn bloed als een koude stroom door mijn lijf gaan zeg maar en had ook echt koude rillingen.Mijn voeten leken ook wel van ijs en waren enorm rusteloos. Daarna werd de pijn veel minder dan normaal, maar deze neemt nu helaas weer toe.
Het koude gevoel in mijn lijf komt ook weer terug, net als de onrustige benen en voeten.
Mijn gemoedstoestand was vanmiddag na de kou aanval sterk verbeterd, ik had een energiekick die mijn paard ook opmerkte, normaal moet ik haar altijd halen en heeft ze weinig interesse (maar ik ben dan ook al meer dan een jaar 'dood' qua energie ) en nu kwam ze met de oortjes naar voren meteen naar voren gelopen van achter uit de wei.
Ninx schreef:Ik ben iets verder in de tijd eigenlijk wel benieuwd naar nieuwe ervaringen….
Ladyson schreef:Ninx schreef:Ik ben iets verder in de tijd eigenlijk wel benieuwd naar nieuwe ervaringen….
Ik heb ondertussen een stuk of 6 behandelingen gehad in 4 maanden tijd en voelde tijdens de behandelingen wel degelijk 'iets' gebeuren en had op zich ook wel een 'prettiger' gevoel na de behandeling, maar dat was het dan ook wel. Ik ben er nu mee gestopt.
Ninx schreef:Ontzettend wisselende ervaringen...... Ook elders op het web. Bizar genoeg ook veel mensen die een verergering van de klachten hebben ervaren, of nieuwe klachten hebben gekregen.
Misschien toch omdat er heel direct met het centraal zenuwstelsel gewerkt wordt?
Ik ga het toch nog maar even rustig overwegen...
Ladyson schreef:Ninx schreef:Ik ben iets verder in de tijd eigenlijk wel benieuwd naar nieuwe ervaringen….
Ik heb ondertussen een stuk of 6 behandelingen gehad in 4 maanden tijd en voelde tijdens de behandelingen wel degelijk 'iets' gebeuren en had op zich ook wel een 'prettiger' gevoel na de behandeling, maar dat was het dan ook wel. Ik ben er nu mee gestopt.
ruitje schreef:Zijn er ook mensen bij wie het emotioneel veel doet? Ik heb nu 1 behandeling gehad en lichamelijk merk ik nog niet heel veel... maar emotioneel man... komt van alles boven wat van mij niet perse had gehoeven
ruitje schreef:Zijn er ook mensen bij wie het emotioneel veel doet? Ik heb nu 1 behandeling gehad en lichamelijk merk ik nog niet heel veel... maar emotioneel man... komt van alles boven wat van mij niet perse had gehoeven