Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:veneri schreef:Bang zijn voor "iets" onxer het bed.
Snachts niet mn voet/been arm onder het dekbed vandaan durven doen, bang dat "iets" je dan pakt.
Geen idee waarom. Alleen snachts last van.
Wie heeft dit niet dan?
Scarpati schreef:[ Afbeelding ]
Deze waterzuivering plekken.. brrr.
Alleen al dat ik deze foto heb opgeslagen en nu op mijn telefoon staat vind ik verschrikkelijk. Ga hem ook meteen weer verwijderen![]()
Ben er trouwens nog nooit geweest, maar bijvoorbeeld alleen al er langs rijden geeft mij rillingen.
Waar het dus precies vandaan komt weet ik niet zo goed, maar toen ik jong was heb ik ooit een droom gehad of een film gezien dat een jongen in zoiets terecht gekomen is. En tot op de dag van vandaag weet ik dus niet zeker of het een droom was of toch een film.
Suzanne F. schreef:Scarpati schreef:[ Afbeelding ]
Alleen al dat ik deze foto heb opgeslagen en nu op mijn telefoon staat vind ik verschrikkelijk. Ga hem ook meteen weer verwijderen![]()
Ben er trouwens nog nooit geweest, maar bijvoorbeeld alleen al er langs rijden geeft mij rillingen.
Waar het dus precies vandaan komt weet ik niet zo goed, maar toen ik jong was heb ik ooit een droom gehad of een film gezien dat een jongen in zoiets terecht gekomen is. En tot op de dag van vandaag weet ik dus niet zeker of het een droom was of toch een film.
Prachtig toch? Geweldig dat we dit zo kunnen, ik vind het er erg mooi uitzien.
_Bonte_ schreef:Dingens die plakken , door de jaren heen echt leren omgaan met stukjes plakband die op mijn vingertoppen hangen , maar kleef een sticker op mij… o wat een walging.
Ik heb zoveel schrik dat kleine kindjes stickers op mij hangen als ze aan het spelen zijn hiermee.
veneri schreef:Bang zijn voor "iets" onxer het bed.
Snachts niet mn voet/been arm onder het dekbed vandaan durven doen, bang dat "iets" je dan pakt.
Geen idee waarom. Alleen snachts last van.
_Mir schreef:Angst dat er plots brand uitbreekt in huis. Zo heb ik serieus een periode gehad dat ik de kids niet op zolder liet slapen ivm angst voor brand op zolder. De buren hebben zonnepanelen en weleens gehoord van mensen die ook buren hadden met zonnepanelen dat brand oversloeg op hun huis. Ik heb overigens gewoon brandmelders, maar toch als de dood dat dat fout gaat.
Ook angst dat er een aanslag gepleegd wordt op school van de kids. Ik weet dat het extreem is hoor. Het liefst heb ik ze elke seconde van de dag om me heen om ze te beschermen, is natuurlijk te.
Scarpati schreef:[ Afbeelding ]
Zertab schreef:Ik doe altijd mijn auto deur op slot als ik stil sta. Angst dat iemand de deur opentrekt en mij iets aan doet. Nergens op gebaseerd overigens
Mijn nieuwe auto doet automatisch de deur op slot!
Zertab schreef:Ik doe altijd mijn auto deur op slot als ik stil sta. Angst dat iemand de deur opentrekt en mij iets aan doet. Nergens op gebaseerd overigens
Niobe schreef:Zertab schreef:Ik doe altijd mijn auto deur op slot als ik stil sta. Angst dat iemand de deur opentrekt en mij iets aan doet. Nergens op gebaseerd overigens
Ik ben een periode heel bang geweest dat als ik in een file stond, iemand langs zou lopen en iedereen 1 voor 1 dood zou schieten.
Dat was na de aanslag in Parijs. Sloeg ook totaal nergens op deze angst
Ik was toen overal ook heel bang om een of andere stomme reden. Keek overal waar ik me zou kunnen verstoppen als er iemand met een wapen zou komen. Ik heb nooit echt goed begrepen waarom, er zijn wel meer enge aanslagen etc geweest, maar die maakte echt een enorme indruk.