Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Ik drink nu 2 flessen water van 750 ml en daarnaast drink ik nog thee, sap en neem soep. Denk dat ik daarmee wel goed zit nu.
Meer gaat me ook niet lukken denk ik
Daphne__ schreef:Heb weer pijn in m'n zij/onderrug en net door de pijn weer overgegeven.. Hoop dat de pijnstillers er in gaan blijven en dan een beetje snel werken
Lig al de hele dag een beetje muziek te luisteren op de bank, beetje misselijk en zeurend gevoel, maar verder niks.. En uit het niets begint het weer.
Daphne__ schreef:De antibiotica die ik gekregen heb was Fosfomycine. Was dus 1 zakje, Vrijdagavond genomen voor ik naar bed ging.
MarjanB schreef:Ibbel schreef:Klinkt toch ook wel als nierstenen. Dat kan opeens vanuit het niets opspelen. En veel drinken en pijnstillers (en ook veel bewegen/wandelen) is daar het advies voor, dus in die zin kan een HAP of SEH ook niet veel meer doen dan wat je zelf al doet.
Of nierbekkenontsteking…
VillaNeusjes schreef:Ik heb afgelopen 2 jaar 2 keer op de hap gezeten met koffiebruine urine. Had geen koorts oid maar wel veel aandrang om te plassen en dat verergerd. De huisarts had meermaals urine onder de microscoop gehad en op kweek gezet. Zijn reactie : er zijn geen ontstekingscellen en/of waarden en dus heb je geen blaasontsteking. En ik werd gewoon naar huis gestuurd. Ik heb EDS (ehlers danlos) en om 1 of andere bizarre reden schijnt 't vaker voor te komen bij EDS dat je geen ontstekingswaarde hebt bij een urineweginfectie en ik krijg ook geen koorts (sowieso niet als ik ziek wordt). Resultaat was wel dat ik savonds op uiteindelijk de spoed belande. Na 2 x dit grapje sla ik de huisarts over en ga ik savonds naar de hap als dit weer gebeurd. De huisarts houd stellig vast "meten is weten" en een verklaring voor de koffiekleurige urine of feit dat ik na antibiotica op knap is "toeval" m'n zus blijkt 't zelfde te hebben, ze heeft geen diagnose eds maar ook nooit onstekingscelpen in de urine
Ik snap heel goed hoe je je voelt in het departement van niet serieus genomen worden.
Het is ontzettend vermoeiend om te blijven knokken voor jezelf terwijl je al moe bent van ziek zijn. Dat zou juist niet moeten hoeven maar het gebeurd wel en al helemaal als het oorzaken zijn die niet zo dagelijks zijn bij de huisarts. Ik ben al een keer van huisarts veranderd na dikke ruzie om zelfde soort zaken en dat was al een drama om voor elkaar te krijgen. Frustrerend is 't
Daphne__ schreef:Assistent van de Uroloog heeft gebeld. De Uroloog had eens gekeken en die zei, hij kon helemaal niks met een telefonische afspraak.
Nu heb ik een afspraak in het ziekenhuis, waarbij ze eerst in m'n blaas gaan kijken. Maar wel pas 4 Oktober.
Maar ik ga zo weer terugbellen. Gisteravond moest ik overgeven en toen ik wakker werd was dat ook weer het eerste wat ik deed. Ik heb slokjes water geprobeerd, maar moet vrijwel direct overgeven. Daarna thee geprobeerd, maar dat gaat ook niet.
Heb vandaag gewoon nog helemaal niks kunnen drinken.
Brithittepit: Een paar jaar geleden zeiden ze dat de tumor geen pijn kon veroorzaken, tenzij hij dus gaat bloeden. Nou was de laatste echo niet duidelijk, hij is niet helemaal meer op beeld te krijgen. Vandaar volgende jaar ct.