Maar wat fijn dat jullie ondertussen mooie herinneringen maken!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moniiquee schreef:Zaterdag was m’n vriend jarig en gister als cadeau, heerlijk met een boortje gevaren, bij de Biesbosch. Was weer geniet momentje![]()
Toen het begin juni allemaal aan het licht kwam, vond ik zijn verjaardag heel eng.. Maar heel blij om dit weer samen, te hebben kunnen vieren!![]()
En morgen kuur 4.. En dan volgende week scan. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor de uitslag.. Want Tsja, stel het doet niks.. wat dan. Heel lastig dit
moniiquee schreef:Zaterdag was m’n vriend jarig en gister als cadeau, heerlijk met een boortje gevaren, bij de Biesbosch. Was weer geniet momentje![]()
Toen het begin juni allemaal aan het licht kwam, vond ik zijn verjaardag heel eng.. Maar heel blij om dit weer samen, te hebben kunnen vieren!![]()
En morgen kuur 4.. En dan volgende week scan. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor de uitslag.. Want Tsja, stel het doet niks.. wat dan. Heel lastig dit
moniiquee schreef:Wat zou fijner zijn, het weten of gewoon in één klap weg te gaan. Ik kan de vraag niet beantwoorden.
moniiquee schreef:Gister de uitslag van de scan gehad.. Ik heb zelf altijd een heel goed gevoel gehad, maar dat is ook eng. Want je wil niet teveel hopen. Ze hebben altijd gezegd, dat ze al blij zijn als het stil ligt en er niks bij is gekomen.
Wij hadden gister super nieuws!Er zijn geen nieuwe tumoren. Sterker nog, de 2 die goed meetbaar waren, zijn flink afgenomen. Voor toch wel 1/3.. Dus super blij mee
![]()
Vandaag gaan we dus door met nummer 5! Maar voelt nu wel, dat ik het ook echt ergens voor doe..