Mondy schreef:Wel jammer dat de 2 met een andere mening nu zo hard aangepakt worden.
Er mag een mening gegeven worden over mensen die onterecht een invalide toilet gebruiken maar niet andersom ?
Is misschien het niet in de slachtofferrol kruipen van sommige mensen (algemeen bedoeld) al een deel van het "probleem", de zij tegen mij.
Kijk wat wel kan, hoe is wel kan en wanneer vooral niet. Hoe klote ook...chronisch is dus blijvend. En daar zal een soort berusting in gevonden "moeten" worden.
Ik hoop dat beide meningen en kanten er gewoon mogen zijn. Zo ga je begrip kweken ipv wegwerken. Dat voedt juist de (voor)oordelen
Ik vind het anders niet grappig om te worden uitgemaakt voor heiliger-dan-de-paus-deugmens wanneer ik aangeef dat ik niks te verbergen heb. Ik werk inderdaad niet zwart, omdat ik lichamelijk zodanig kapot ben dat werken in zijn geheel gewoon niet lukt, wit niet, zwart niet. Daarna kreeg ik ook de beschuldiging nog dat ik ook vast zo iemand zou zijn die een ander die wel zwart werkt zou aangeven. Ik heb er bewust niet op gereageerd want ik wou die discussie/aanval laten doodbloeden, je hebt immers 2 kanten nodig om te kunnen ruzien. Als het bij vijandig vingerwijzen op basis van zelfverzonnen bullshit blijft dan hoeft ze van mij ook niet terug te komen.
Er van uit gaan dat mensen wel zwart zullen werken, bah... Ik kan dat niet eens, hou op met me. Hoe bedoel je vooroordelen hebben richting mensen met een chronische aandoening, nou als dit geen goed voorbeeld is dan weet ik het ook niet.