Jolliegirl schreef:As donderdag 8 weken echo.
Zijn er hier ook mensen die er bewust voor gekozen hebben geen nipt test te doen
Dat wordt dan jouw eerste toch? Spannend hoor, hopelijk mag je gewoon lekker genieten.
Hier juist bewust voor de nipt gekozen omdat we niet de zorgen willen hebben die bepaalde ziektebeelden met zich meebrengen. Maar we zijn ons bewust dat niet alles ondervangen kan worden. Wij doen dan ook nipt met nevenbevindingen. Toevallig nam de VK vandaag contact op voor de doorverwijzing. Wij doen ook de 13 weken en 20 weken echo, die laten bepaalde afwijkingen natuurlijk ook al zien (uiteindelijk moet zowel bij een echo als nipt een vlokkentest oid gedaan worden ter bevestiging dacht ik, dat vind ik spannender).
hagelslag schreef:Ik heb eindelijk vrijdag weer een echo.
Het wachten erop duurt echt lang.
Volgens mij word dan ook bloed afgenomen voor de nipttest.
Of we met de uitslag ook echt iets gaan doen weet ik niet...
Mijn energie nivo schommelt echt enorm.
Afgelopen donderdag nog 2 uur smiddags geslapen. Ik was echt gaat en kon niks.
Zaterdag verjaardag gehad.
Voortijd het huis een beetje aan kant maken en alle hapjes.
Ansich ging het qua vermoeidheid.
Zondag ook nog van alles en nog wat gedaan. Savonds nog met m'n zusje en beide ponnies ca 6-6.5 km gewandeld.
Ging ook lekker.
Gister redelijk actief.
Vandaag toch even een stapje minder actief.
Misselijkheid is gelukkig ook iets minder geworden.
Alleen heb ik moeite met uit bed komen/blijven.
Mijn wekker staat standaard om half 8 zodat ik dan uiterlijk wakker word.(normaal als ik late dienst had ging mijn wekker dan ook altijd. Moest pas om 1 uur werken maar wou niet de hele ochtend slapen).
Zodra als dat ik een half uurtje a uurtje uit bed ben
Ben ik echt eigenlijk weer zo moe dat ik weer zou kunnen slapen.
Na 2 uurtjes ofzo trekt dat weer weg en heb ik energie
Succes bij de echo
Die vermoeidheid is killing hè!
Net bij de bedrijfsarts gewerkt. Voorlopig mag en kan ik rustig zwanger zijn.