Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aalstreep schreef:Geen worden voor. Wat een verschikkelijk nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je naasten!
aalstreep schreef:aalstreep schreef:Geen worden voor. Wat een verschikkelijk nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je naasten!
Sorry ik bedoelde voor naasten m'n telefoon maakt er iets geks van en het is mij niet opgevallen. In dit geval erg nare fout. Mijn excuus de bedoeling was goed. Ik weet zie niet hoe ik het vorige bericht nog kan aanpassen of verwijderen als iemand dit weet of kan zal dat fijn zijn.
aalstreep schreef:Ik ben absoluut niet technisch ik heb geen idee hoe ik er verder iets aan kan veranderen. Ik heb op het uitroepteken bij het bericht geklikt misschien dat dat iets doet.
JosjeBE schreef:Wat een vreselijk bericht Kitty! Ik weet helaas uit eigen ervaring (34 jaar, vorige jaar diagnose gekregen) hoe het is als je wereld in eens compleet op zijn kop staat. Het enige wat ik kan zeggen is geniet van de goede momenten en dat het OK is om af en toe een moment voor jezelf te nemen om alles te reflecteren en te verwerken. Ook duidelijk aangeven wanneer je er even niet over wilt praten, en gewoon even wilt genieten van de dingen die je die dag op de planning hebt staan. Veel sterkte en ik hoop dat je nog vele, vele jaren mag meemaken.
BeFunny schreef:Wat fijn dat je het idee hebt dat de tumor krimpt.
En ook heeel fijn dat je niet veel last hebt van de Chemo. Zo goed dat je nog zo lekker kunt rijden met je paard. Ik vind je instelling ook zo goed.
En dat je eind de dag dan op bent dat is eigenlijk best heel begrijpelijk maar voorlopig heb jij de 4e kuur er weer opzitten en hopelijk doet het echt genoeg allemaal en blijft het ook goed gaan.