LaPluche schreef:Ik was niet van plan te reageren, maar doe het nu toch.
Binnen een jaar zijn er in mijn familie 3 mensen overleden, alle 3 gezond, alle 3 compleet gevaccineerd. Rond de 60 jaar allemaal.
Een oom heeft de avond voor get overlijden nog een bruiloft gehad rn heeft er gedanst en was super gezellig. Hij was fanatiek voetballer en trainer van een elftal. Hij lag 's ochtends dood op de bank toen mijn tante beneden kwam.
Tante, actief nog in de zorg fietste veel, kreeg rare klachten hoestte zo ineens bloed dus fotos laten maken van de longen, longkanker een agressieve vorm en binnen 3 weken overleden.
Oom, heeft 15 jaar geleden een hartstilstand gehad maar goed gezond verder, dood.
Oom, zware hartfalen en is afgelopen maand gedotterd en heeft omleidingen gekregen.
Dus ga me nu vertellen dat dit toeval is, want toeval bestaat niet.
Noem je me dan een wappie, prima.
Maar er gaan op dit moment teveel mensen dood aan " hartfalen", jonge voetballers die omvallen in het veld
Ontsteking aan de hartspier.
En ik snap dat mensen het niet willen zien, want stel dat het wel zo is, dan is dit toch een vorm van genocide? En wat dan, blijft iedereen dan nog trots zeggen dat ze nergens last van hebben of staan ze op en steken ze de kop niet meer in het zand?
In mijn ogen ook geen toeval.