Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Jeanine_x schreef:Annash schreef:Mijn nieuwe zitten ook weer als vanouds. Was dus toch het smallere van de kinderschoen dat de druk veroorzaakte. Wel erg zonde van m'n schoenen.
Verkopen op vinted
CrazyCat schreef:Annash schreef:Mijn nieuwe zitten ook weer als vanouds. Was dus toch het smallere van de kinderschoen dat de druk veroorzaakte. Wel erg zonde van m'n schoenen.
Volgens mij kun je ze goed verkopen dan is het verlies ietsje minder.
Florale schreef:Ik loop al een aantal jaar voor mijn werk op skechers, maar ik wil nu de arch fit of de air gaan proberen. Wie heeft er ervaring mee? En hoe lopen ze?
Ik loop en sta veel.
Muronia schreef:Die zijn wel erg leuk ja! Zonde dat het printje niet mooi blijft.
Ik was vroeger altijd van de nike air max, daar kon ik fijn op lopen. Maar die zijn wel erg fout als je 40+ bent he, dus ik ben blij dat er nu sketchers zijn. Mn air maxjes gingen wel een stuk langer mee, maar nu heb ik af en toe een goede reden om nieuwe te kopen
Florale schreef:In de winkel even op verschillende gelopen, en de skechers air cooled memory foam meegenomen.
Van de week thuis inlopen,dan kan ik volgende week lekker van start in mijn nieuwe baan.
Misschien volgende maand nog een paar witte er weer bij, en ik Zag ook een paar mooie dokter martens.