Sketchers schoenen, hoe vallen ze en bevallen ze?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 11:24

Stille meelezer hier, ik was mijn skechers op 30C zonder kussensloop, dit is het advies van Skechers zelf. En de binnenzolen eruit als kan, veters laat ik er gewoon inzitten. Geen problemen gehad met wassen, kwamen er altijd weer netjes uit.

x_Jeanine_x

Re: Sketchers schoenen, hoe vallen ze en bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 18:34

De skechers uno gooi ik ook gewoon in de wasmachine :+

Heb gisteren slip ins besteld in wit, met kleine rode hartjes op de hak <3 kan niet wachten tot ze er zijn

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 19:02

Mijn nieuwe zitten ook weer als vanouds. Was dus toch het smallere van de kinderschoen dat de druk veroorzaakte. Wel erg zonde van m'n schoenen.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 17:17

Annash schreef:
Mijn nieuwe zitten ook weer als vanouds. Was dus toch het smallere van de kinderschoen dat de druk veroorzaakte. Wel erg zonde van m'n schoenen.

Verkopen op vinted ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 17:21

x_Jeanine_x schreef:
Annash schreef:

Verkopen op vinted ;)

Betere optie dan MP, ja? Daar echt nul reacties. Zal wel te hoog zitten voor kinderschoenen. :')

M'n nieuwe schoenen zitten weer als vanouds, daar heb ik zaterdag de hele dag mee rondgestampt op een muziekfestival en geen greintje pijn. Blij mee!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 17:42

Op MP heb ik ook geen enkele reactie dus mijn dochter gaat ze op Vinted zetten.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 15:28

Annash schreef:

Volgens mij kun je ze goed verkopen dan is het verlies ietsje minder.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 15:40

Ik heb ook een paar Mark Manson besteld, ik vind ze erg leuk en meer mijn soort model maar ik twijfel toch over hoe ze zitten. Kan ze natuurlijk alleen in huis proberen maar twijfel toch hoe ze zitten, heb nogal lastige voeten en ze zijn voor mij behoorlijk prijzig.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 17:56

CrazyCat schreef:
Annash schreef:

Volgens mij kun je ze goed verkopen dan is het verlies ietsje minder.

Ik hoop het, maar nog 0 reactie op Marktplaats. Zal 't weekend eens kijken voor Vinted.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 15:57

Annash, sommige dingen lopen mega vlot, andere dingen minder.
Maar schoenen ben ik persoonlijk bijna altijd zo kwijt.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 22:35

Ik loop al een aantal jaar voor mijn werk op skechers, maar ik wil nu de arch fit of de air gaan proberen. Wie heeft er ervaring mee? En hoe lopen ze?
Ik loop en sta veel.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 23:53

Ik heb arch fit, fijne ondersteuning :j

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 08:04

Florale schreef:
Ik loop al een aantal jaar voor mijn werk op skechers, maar ik wil nu de arch fit of de air gaan proberen. Wie heeft er ervaring mee? En hoe lopen ze?
Ik loop en sta veel.

Ik heb normaal steunzolen maar vind dat voor werk niet fijn en daar draag ik dan arch fit.
Ik werk horeca, 11-12u per dag lopen en dit zijn de enige waarmee ik het volhoud. Door mijn loophouding (waarvoor ik de steunzolen heb) zit ik wel na een dikke 2 maanden door de zolen heen maar heb nog niks gevonden wat én geen pijn gaat doen én lang houdt.

Amyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 08:36

Ik heb de Arch fit discovery met Goodyear zool al een jaar en ik loop voor mijn werk 1 op 1 hondenuitlaatservice zo'n 25 a 30 km per dag.
Dit zit zijn echt de enige schoenen waar ik zonder pijnlijke voeten veel mee kan lopen.
Ik heb ook aangemeten Meindl schoenen staan van € 300,- maar daar krijg ik zelfs met steunzolen zere voeten in.

Ze zijn nu wel aan vervanging toe trouwens, de binnenkant is helemaal stuk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 08:40

Een paar maanden geleden kocht ik blauwe summits. Ik heb hele moeilijke voeten maar dit voelde gelijk goed (en dat zegt eigenlijk niets). Ik heb ze met een wandeling gelijk aan gedaan en echt 0 pijn gehad. Dat is voor mij heel bijzonder.
Nu heb ik ook roze summits gekocht. :D

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 08:47

Ik ben heel tevreden met mijn sketchers. Ik loop al jaren op weinig anders meer, want dit is gewoon het fijnste voor mij. Hoe die types allemaal heten onthou ik niet hoor :oo . Ik heb gisteren net weer een paar bij gekocht, zwart met bling :)
Afbeelding

En deze heb ik voor de zomer
Afbeelding

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 09:25

Afbeelding
Ik heb sinds een paar maanden deze sketchers (uno) Ik kon dit printje gewoon niet laten staan.
En ze zitten heerlijk, zoals gewoonlijk, moest wel een maatje groter hebben, maar dat is meestal.

Nu wordt de print wel snel lelijk, zowel zalando en sketchers geven niet thuis helaas.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 10:08

Die zijn wel erg leuk ja! Zonde dat het printje niet mooi blijft.

Ik was vroeger altijd van de nike air max, daar kon ik fijn op lopen. Maar die zijn wel erg fout als je 40+ bent he, dus ik ben blij dat er nu sketchers zijn. Mn air maxjes gingen wel een stuk langer mee, maar nu heb ik af en toe een goede reden om nieuwe te kopen :)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 12:51

Ik zit ook nog moeilijk met mijn enkels, Nike en Adidas zijn te hoog aan mijn enkels en doen daar pijn. Dus als dat voor anderen ook een issue zou zijn, met sketchers heb ik dat niet

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 13:34

Muronia schreef:
Die zijn wel erg leuk ja! Zonde dat het printje niet mooi blijft.

Ik was vroeger altijd van de nike air max, daar kon ik fijn op lopen. Maar die zijn wel erg fout als je 40+ bent he, dus ik ben blij dat er nu sketchers zijn. Mn air maxjes gingen wel een stuk langer mee, maar nu heb ik af en toe een goede reden om nieuwe te kopen :)

Euh ik tegen de ruim over de 40 en draag air max, wel in rustige kleuren en zo egaal mogelijk. Ik ben er achter gekomen dat ik niet meer 2 dagen op mijn sketchers kan lopen.. baal er van als een stekker. Heb diverse soorten, zal wel bij de leeftijd horen denk ik.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-24 15:43

Ik zou ook prima op nike kunnen lopen, maar ja, voel me ook nog maar 19. ;)
Ik vind niet dat kleding uberhaupt tot een bepaalde leeftijd kan, draag waarin je goed voelt zou ik zeggen.

Ik heb mijn skechers nog niet gedragen. Ik had ze ook niet nodig, maar ja, die fashioncheque moest op.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 17:03

In de winkel even op verschillende gelopen, en de skechers air cooled memory foam meegenomen.
Van de week thuis inlopen,dan kan ik volgende week lekker van start in mijn nieuwe baan.
Misschien volgende maand nog een paar witte er weer bij, en ik Zag ook een paar mooie dokter martens.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 18:09

Florale schreef:
In de winkel even op verschillende gelopen, en de skechers air cooled memory foam meegenomen.
Van de week thuis inlopen,dan kan ik volgende week lekker van start in mijn nieuwe baan.
Misschien volgende maand nog een paar witte er weer bij, en ik Zag ook een paar mooie dokter martens.

Was bij mij niet nodig, het liep meteen al heerlijk.
Denk alleen dat je bij Dr martens meer last van krijgt dan met de Skechers.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 18:20

Bij mijn vorige skechers was het inderdaad aantrekken en lopen. Dus hopelijk met deze ook.
Heb jaren terug dokter martens gehad, was inderdaad een drama. Maar na het inlopen er jaren plezier van gehad.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 19:27

Skechers is bij mij aantrekken en weglopen. Nog nooit Blaren mee gelopen.