Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_activeme schreef:Ik zit nu bij anderzorg. Ga nu van 137 naar 153. Belachelijke prijsstijging. Nu kwam ik CZ tegen via de ING. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit bij Anderzorg prima, nooit gezeur etc. Vind het altijd lastig om over te stappen omdat alles nu vlekkeloos gaat, maar die prijsstijging is mij te veel.
Relaxed schreef:_activeme schreef:Ik zit nu bij anderzorg. Ga nu van 137 naar 153. Belachelijke prijsstijging. Nu kwam ik CZ tegen via de ING. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit bij Anderzorg prima, nooit gezeur etc. Vind het altijd lastig om over te stappen omdat alles nu vlekkeloos gaat, maar die prijsstijging is mij te veel.
Thx voor de tip, wou ernaar kijken, maar kom niet ingelogd via ING. Ik kwam sowieso al op CZ direct uit, maar als het via ING nog weer scheelt is dat mooi meegenomen
kimmeuwissen schreef:Het gaat voor mij een hele puzzel worden.
Ik heb dit jaar een beugel (ik ben 18+) gekregen.
Dit jaar een fijne verzekering gehad voor de beugel (IZA extra zorg 3) gehad, maar moet dit jaar voor een nieuwe kijken.'
Iemand ervaring met een vragenlijst / toestemming vragen?
Relaxed schreef:kimmeuwissen schreef:Het gaat voor mij een hele puzzel worden.
Dit jaar een fijne verzekering gehad voor de beugel (IZA extra zorg 3) gehad, maar moet dit jaar voor een nieuwe kijken.'
Mijn ervaring is dat je in zo'n traject beter niet kunt overstappen, waarom moet je naar een nieuwe kijken?
Luxorvalkje schreef:Dit inderdaad.
Je betaalt je blauw en moet goed opletten of je niet aan wachttijd gebonden bent. Dan kun je bijvoorbeeld in het eerste jaar geen gebruik maken van bepaalde dekkingen.
Mede hierom heb ik afgezien van mijn beugeltraject. Deze was overigens nogal ingrijpend omdat er ook operaties bij kwamen kijken.
Ik zoek een verzekering die veel fysio dekt.
Maar wel naar rato.Ik betaal de behandelingen nu zelf en dat kost me ongeveer 35 euro per keer.
Ik zit nu bij unive en had 16 fysio behandelingen, maar daar was ik halverwege het jaar al doorheen.
Relaxed schreef:kimmeuwissen schreef:Het gaat voor mij een hele puzzel worden.
Mijn ervaring is dat je in zo'n traject beter niet kunt overstappen, waarom moet je naar een nieuwe kijken?
Mizora schreef:Ik heb er even over nagedacht, maar blijf bij Ditzo. Hij is niet langer vrijwel de goedkoopste, maar zit toch wel in de onderlaag (128,95€ basis met minimaal eigen risico). Ik ben het eens met de insteek van ASR en doe mee met ASR vitality, waardoor ik tot 15 euro per maand aan tegoedbonnen bij bol.com (of 20 euro bij een sportzaak, weet uit mijn hoofd niet welke) kan verdienen. Doordat ik én jaarlijks betaal én maximaal eigen risico neem, zit ik uiteindelijk op 110.34€/maand, oftewel: 1324.08€ per jaar.
De allergoedkoopste dit jaar is Zekur basispolis. In ieder geval met 385€ eigen risico, maar gezien ze 240 euro korting geven bij 885€ eigen risico, verwacht ik het in zijn algemeenheid wel. Meer korting heb ik nog niet gezien namelijk.
nu.nl had een mooi overzicht geplaatst van de prijzen van de basisverzekeringen met 385€ eigen risico.
https://www.nu.nl/geldzaken/6235901/all ... etten.html
Mizora schreef:Ik heb er even over nagedacht, maar blijf bij Ditzo. Hij is niet langer vrijwel de goedkoopste, maar zit toch wel in de onderlaag (128,95€ basis met minimaal eigen risico). Ik ben het eens met de insteek van ASR en doe mee met ASR vitality, waardoor ik tot 15 euro per maand aan tegoedbonnen bij bol.com (of 20 euro bij een sportzaak, weet uit mijn hoofd niet welke) kan verdienen. Doordat ik én jaarlijks betaal én maximaal eigen risico neem, zit ik uiteindelijk op 110.34€/maand, oftewel: 1324.08€ per jaar.
De allergoedkoopste dit jaar is Zekur basispolis. In ieder geval met 385€ eigen risico, maar gezien ze 240 euro korting geven bij 885€ eigen risico, verwacht ik het in zijn algemeenheid wel. Meer korting heb ik nog niet gezien namelijk.
nu.nl had een mooi overzicht geplaatst van de prijzen van de basisverzekeringen met 385€ eigen risico.
https://www.nu.nl/geldzaken/6235901/all ... etten.html