Wowwwww, jullie gaan echt als een trein!
Noordje nog een wandelingetje gemaakt, maar zonder mist. Dat is wel even fijn.
De mist hadden wij vanmorgen 
Lizard een mooie wandeling gemaakt! Ziet er echt tof uit zeg! Stiekem jaloers!
Bootsiebob wat fijn dat het positief was in het ziekenhuis! Operatie zit je niet echt op te wachten. Dan kan je je nu lekker richten op je vakantie! Hoe lang ga je?
Jojoleine, lekker zeg, wandelen met je verzorghaffie! Ik houd ook zo van dat blad, al die mooie kleurtjes!
DideH, wat een mooie plek zeg! Ik ben ook weleens in Schoorl geweest en in mijn beleving ( was nog erg jong) was het er erg plat en saai allemaal. Polder of strand.
Nu waren mijn ouders geen mensen die op zoek gingen naar mooie plekjes, dus dat hielp niet mee.
Maar écht mooi daar!
Morgen weer een wandeling gepland?
Faringo een pauzewandelingetje gemaakt. Ook lekker, toch even buiten.
Dagahara, welkom! Leuk een kelpie! Toffe honden! Mooie plek ook.
Eelmo, Wat zouden onze honden allemaal samen opspeuren? Wat heb jij voor hond?
Ik heb met de mijne mantrailen en detectie gedaan. Die neus werkt super. Zo tof!
Misschien moeten we er een boekje over maken over die 2
Hoop dat je auto snel gefixt is!
SusanH, mooie foto's ook!
Gaucho in de miezer.
Mkango, wat een toffe foto's! Heerlijke plekjes zeg! Mijn hond heet niet echt zo hoor! Hij heet Uggs, is gek genoeg, hihi.
BeFunny, mooie foto's, standpunt niks mis mee.
Marlinde, wat leuk die bijenfoto's. Vind het zulke bijzondere en mooie diertjes!
Cursebreaker, flinke wandeling zeg!
Mooi ook!
Ik heb vanmorgen een klein rondje gedaan, maar dat was om 05.45. Dus weinig te zien.
In de pauze heb ik een klein rondje park gedaan. Dat deed ik altijd graag, maar heb een meisje met diabetes in de klas, dus moet in de buurt blijven. Maar het gaat steeds stabieler. Dus ben een klein stukje gaan lopen.
Supermooi park. Maar was vergeten wat er ook alweer loopt en woont. Stond een vrouw , zonder bh, laag uitgesneden topje luid zingend en dansend op het bruggetje. Waarbij haar voorgevel alle kanten op meedanste. Iets teveel gebruikt van het één of ander.
Maar rondje was lekker. Thuis nog klein rondje dorp met mijn harige maatje.
Moet even goed gaan plannen nu hoor, nu het zo vroeg donker wordt.
Toch mijn rondjes in de pauze maar. Ook al is dat kort.
Zet zo even de foto's erbij in een edit
Park

Dorp en haventje

Laatst bijgewerkt door Catori op 31-10-22 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt