Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Ik duim voor je vriendin![]()
Ik blijf mezelf nu maar gewoon vertellen dat zo lang ik kots het enorm goed gaat met de baby. Mijn maag heeft momenteel 2 settings: honger of misselijk. Ik heb wel een superlieve kerel die alle zaken qua huishouden oppakt.
Gnome schreef:Zo blij als ik was tot 4..zo ellendig is het nu weer. Kots zit letterlijk tot in m'n neus. Heb in de avond niks anders gegeten dan in de middag dus lekker frusterend. Geen idee wat dan die trigger is.
Hebben jullie een goede dag gehad?
Marlis schreef:Gnome schreef:Zo blij als ik was tot 4..zo ellendig is het nu weer. Kots zit letterlijk tot in m'n neus. Heb in de avond niks anders gegeten dan in de middag dus lekker frusterend. Geen idee wat dan die trigger is.
Hebben jullie een goede dag gehad?
Jeetje, snap dat je er niet goed van wordt. Je niet lekker voelen is al rot en je kan ook gewoon geen kant op zo zit aan huis gekluisterd. Heel vervelend zeg.
Hier gaat het prima. Elke dag een paar uur ongesteldheidspijn in mn buik maar meer niet. Hopelijk een teken dat alles zich verder ontwikkelt.
Zag zo gave babykamer op marktplaats maarja weten niet hoe het over twee weken is dus om nou dat al te gaan kopen. Maar totaal niet duur ook.
Lekker bij m'n zus met de honden. De herder teven helaas een x bitch fight, kipjes gedaan, paardjes gedaan en vanavond lekker pizzarette gegeten. Nu onder drie dikke dekens in de camper en de honden met hun ochtendjas aan. Toch de gasfles binnenkort maar vullen haha.
mriek1990 schreef:Hé jakkie Gnome...Het leek zo de goede kant op te gaan. Kan me voorstellen dat je hier best moedeloos van wordt. Hopelijk heb je vannacht wel een goede nacht gehad.
[***] haha dat vertelde ik mijzelf ook inderdaad. Zolang je moet kotsen doen de hormonen het! Maar ja, als het de hele dag door is, is dat wel heel erg vervelend...
Marlis, lekker pizzaretten! En je hebt een mooi dierendagje gehad dus.(allen jammer van de bitchfigt.. ) Die krampen herken ik ook. Daarom had ik eerst ook niet door dat ik uberhaubt zwanger was, dacht door de krampen dat ik wel ongesteld zou worden.
Lijkt mij ook best koud om in een camper te slapen nu. Wel een goede nacht gehad?
Hoe gaat het met je vriendin en met de kleine? Doet de strijder het nog goed? Duimen blijven hier draaien voor hem.
Wij hebben gisteren een nieuwe bank gekocht. Een hoekbank dit keer, dit zie mijzelf straks al helemaal comfy zitten met de kleine haha.![]()
Verder chinees gehaald, hadden allebei geen zin in koken. In het weekend mag dat ook toch?Vandaag ook lekker niks op de planning, behalve dat we naar de supermarkt moeten. Ik begin al een buikje te krijgen, valt mijn omgeving ook op. Dacht eerst dat het nog mijn eigen vetjes waren, maar dit is toch echt de baby.
Citaat:Heerlijk een nieuwe bank, hoekbank is zo fijn.
En lekker Chinees.
Helaas vanaf eergister einde dag niks gehoord, dus heb echt geen goed gevoel erbij.
Kan wel gaskachel aanzetten in de camper maar de honden hebben een warme ochtendjas voor als ze nat zijn en hebben genoeg dekens. Een groot bed gemaakt dus niemand op de grond en ik lekker thermo kleding aan. dus we hebben het niet koud gehad aha.
Straks een rondje hardlopen, de driepootjes wandelen en een ritje met de paarden maken.
En ja die bitch fight.. oudere teef en mijn teef wordt in februari 2 dus echt teven onderling. Gelukkig laten ze de reuen met rust.
[ [url=m/I3EFSj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1CGUuJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ot8D3I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bhodi schreef:Ik kom mij voorzichtig melden. Dinsdag is m’n nod, maar deze test had ik zojuist:
[ [url=m/FjNT4j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb even geen idee wat ik nu moet doen of denken dus ik ga het even laten bezinkenwanneer bel ik de verloskundige bijvoorbeeld?
Marlis schreef:Bhodi schreef:Ik kom mij voorzichtig melden. Dinsdag is m’n nod, maar deze test had ik zojuist:
[ [url=m/FjNT4j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb even geen idee wat ik nu moet doen of denken dus ik ga het even laten bezinkenwanneer bel ik de verloskundige bijvoorbeeld?
Gefeliciteerd.
Als je je cyclus weet, zou ik minimaal 6 weken uitrekenen en niet voor die tijd naar verloskundige gaan. Ik had een onregelmatige cyclus dus moest langs komen maar alleen vruchtzakje te zien en dan zit je dus weer een paar weken extra in spanning
Maar als je je cyclus weet geef je dat door aan de verloskundige, verloskundige kan je zelf kijken waar je je wil aanmelden. Bij mijne kon je je via de site aanmelden dat nemen hun contact met je op voor een afspraak of telefonisch.
En volgens mij is meestal 7 a 8 weken zwangerschap eerste echo, bij sommige praktijken zelfs 10 weken.
Gnome schreef:Gefeliciteerd Bhodi en welkom! Fijn dat het er ook in tekst staat nu haha. Geen gedoe.
Ik heb diezelfde dag nog gebeld. Bij mij hebben ze toen gerekend en op ongeveer 7-8 weken wat ingepland. Klopte ook met de echo want zat toen op 7 weken +3 dagen. Bellen kan dus altijd.
Ik heb ons zelfs met 8 weken al moeten inschrijven voor de kinderopvang en kraamhulp.
mriek1990 schreef:Vervelend Gnome. Voel je je wel iets opgeknapt? Of nog steeds slap?
Hier wel een oké dag. Gister had ik veel energie, vandaag niet zo. Voelde me ook niet helemaal jovel. Niet echt misselijk, maar echt mwuah. Is niks vergeleken met jou!
Morgen geslachtsbepalings echo, moeten om 18:30 bij de verloskundige zijn.
mriek1990 schreef:Vervelend Gnome. Voel je je wel iets opgeknapt? Of nog steeds slap?
Hier wel een oké dag. Gister had ik veel energie, vandaag niet zo. Voelde me ook niet helemaal jovel. Niet echt misselijk, maar echt mwuah. Is niks vergeleken met jou!
Morgen geslachtsbepalings echo, moeten om 18:30 bij de verloskundige zijn.
Gnome schreef:Nou zelfde riedeltje weer als gisteren. Nu weer alles eruit gegooid in de avond. Toch gek.. Avond misselijkheid in plaats van ochtend.
Verder gewoon de hele dag op bed doorgebracht. Wel wat meer gedronken voor m'n gevoel.
Hoe was jullie dag?
Gnome schreef:Heel heftig inderdaad.. Kan me ook goed voorstellen dat je vriendin hoe dan ook in een enorme rollercoaster zit waarbij de wereld om je heen gewoon stil lijkt te staan. Ik hoop nog steeds op goed nieuws voor haar en jullie.
Ik ga over een paar uurtjes ook proberen om een pannekoek te eten haha. Echt al de hele dag zin in en dan gaat het meestal ook goed. Dacht net even m'n maag te kalmeren met zoute chips. Slechtttt idee. Dat is echt heel smerig met overgeventip van flip