Afanaisa91 schreef:Jeetje Devil_ina, wat balen van die wachttijd.
Ik meen ergens veel papierwerk te hebben moeten lezen en invullen. Hebben ze geen basisinformatie voor je waar je vast rustig mee aan de slag kan?
Wat erg dat het zo lang heeft geduurd voordat je je diagnose kreeg Symke, hopelijk heb je nu de juiste hulp gevonden.
Hier gaat het z’n gangetje.
Ik heb denk ik de juiste hulp gevonden. Qua covidzorg heb ik nu enkel een fysio voor prikkelverwerking (dubbeltaken enz). Op werk help een een voormalig kinderneurofysio me, ze denkt op microniveau mee met werkhervatting en ze kan dat echt enorm goed.
Het lastige vind ik dat ik er nog onduidelijkheid is of ik het red te reïntegreren voor het eind van m’n arbeidscontract, en of dat er eventueel extra uren beschikbaar komen. Ik weet dat het averechts werkt om me op te laten jagen, maar nu ik weer aan het werk ben vind ik dat lastig naast me neer te leggen.
Ik hoop voor jullie dat je leidinggevende het gevoel geven genoeg ruimte en tijd te krijgen om te herstellen
De basis van de ergo ben ik al mee bezig, mijn leidinggevende heeft me op weg geholpen, alleen heb ik daar nog geen profijt van.
Zij heeft overigens alle begrip, ondanks dat de werkdruk hoog is en er de afgelopen maanden meerdere collega's zijn weg gegaan.
Wel de laatste keer bij haar een een of andere brief van uwv moeten ondertekenen ivm wet poortwachter. Maar die was gebaseerd op het verslag van de bedrijfsarts. Volledig arbeidsongeschikt op dit moment.
Een mooi doel zou ik vinden om in september weer met school te beginnen, maar dat lijkt verder weg dan ooit.
Vandaag afspraak met PO van de bedrijfsarts via teams.