Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Ik stond vanmiddag samen met m'n pa op het dak. Bloedje heet. De hitte van het platte dak kwam gewoon door m'n slippers heen. Maar nu hebben we m'n lichtstraat afgedekt. Dat scheelde nu al zeker 6 graden binnen. Normaal staat m'n thermostaat met zulke hitte rond de 34/36 graden. Maar toen had de zon al flink staan knetteren, dus ik ben benieuwd hoe warm het morgen is.
Nimber schreef:Ik ben in een vorig leven onder een palmboom geboren. Hoe heter hoe beter, met dit weer ben ik helemaal in mijn sas. Ik pas mijn activiteiten amper aan ( alleen paard is vrij) vorige maand zijn we op vakantie bij 39 graden om 13 uur “ gewoon” kilometers aan het wandelen geweest.
Vandaag ben ik in mijn lunchpauze ook mijn gebruikelijke rondje wezen wandelen.
Enige nadeel is nu dat het buiten zo warm is, ik het binnen dus koud vind. Ons huis is goed geïsoleerd en daar blijft het nu op de warmste plek Max 24 graden zonder airco. Als je dan na een dagje van buiten naar binnen gaat zit je dus al de hele avond met kippenvel.
Bellatrix schreef:eilleen333 schreef:Nou, het uitmestwerk zit eropmooi de hitte voor. Over 2 uur pas de paarden voeren, haha!
Lekker op tijd!
Nimber schreef:Ik ben in een vorig leven onder een palmboom geboren. Hoe heter hoe beter, met dit weer ben ik helemaal in mijn sas. Ik pas mijn activiteiten amper aan ( alleen paard is vrij) vorige maand zijn we op vakantie bij 39 graden om 13 uur “ gewoon” kilometers aan het wandelen geweest.
Vandaag ben ik in mijn lunchpauze ook mijn gebruikelijke rondje wezen wandelen.
Enige nadeel is nu dat het buiten zo warm is, ik het binnen dus koud vind. Ons huis is goed geïsoleerd en daar blijft het nu op de warmste plek Max 24 graden zonder airco. Als je dan na een dagje van buiten naar binnen gaat zit je dus al de hele avond met kippenvel.