Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
belle_boef schreef:Kan het niet anders dan jammer vinden dat menstruatie tot iets ultiem ranzigs is geprogrammeerd bij mensen.
Mensen piesen in het zwembad, mensen wassen zich niet en springen in het zwembad, mensen stoten zichzelf kapot aan de zwembadrand, bloeden en zwemmen weer door maar oh wee als je menstrueert.
Mars schreef:Ehm en beide vinden kan niet? Ja, het is normaal maar ik lig er liever niet in?
Hetzelfde geldt voor snot, kots, zweet en andere normale zooi die de mens produceert.
Suzanne F. schreef:Urbanus schreef:Ja, maar in de mix toch? Stukjes en zuur?
Ik zit aan m'n borrel, ik ga dit topic nu wel even wegklikken.
Geen zwembad in de buurt?
Fitzroy schreef:Na het lezen van dit topic ga ik nooit meer een zwembad inGadver, wat ranzig allemaal.
Urbanus schreef:Dat hangt er denk ik helemaal van af wat de gelegenheid om te kotsen is.
In mijn kots zitten meestal harde stukjes of van die dikke brokken, dat verdunt niet. Dat blijft drijven hoor.
Zebrastreep schreef:Urbanus schreef:Dat hangt er denk ik helemaal van af wat de gelegenheid om te kotsen is.
In mijn kots zitten meestal harde stukjes of van die dikke brokken, dat verdunt niet. Dat blijft drijven hoor.
Klopt! Dat is ook een van de weinige dingen die mij is bijgebleven van zwemles toen ik nog jong wasIk zie dat beeld nog voor mij dat iemand moest overgeven en dat dreef zo voorbij
(Sorry mensen)
absque_dubio schreef:Zebrastreep schreef:
Klopt! Dat is ook een van de weinige dingen die mij is bijgebleven van zwemles toen ik nog jong wasIk zie dat beeld nog voor mij dat iemand moest overgeven en dat dreef zo voorbij
(Sorry mensen)
Nee maar ik neem aan dat jij niet denkt; goh ik moet vandaag kotsen, maar ik ga wel zwemmen vandaag want het is een natuurlijk product. Dus als ik kots in het zwembad heeft de rest te dealen met dit natuurlijke product.
Misschien een hele misvatting van mij. Maar ik neem aan dat als mensen merken dat ze moeten kotsen, ze niet gaan zwemmen. Het is onnodig lichaamssappen in het water verspreiden terwijl het in mijn ogen prima tegen gehouden kan worden.
absque_dubio schreef:Ik wil jouw beeld liever niet voor me zien. Deal?
belle_boef schreef:Kan het niet anders dan jammer vinden dat menstruatie tot iets ultiem ranzigs is geprogrammeerd bij mensen.
Mensen piesen in het zwembad, mensen wassen zich niet en springen in het zwembad, mensen stoten zichzelf kapot aan de zwembadrand, bloeden en zwemmen weer door maar oh wee als je menstrueert.