Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LinsxDot schreef:Wil graag proberen mee te kletsen.
Hoop voor iedereen dat het een mooi jaar mag worden.
Wij hebben een zoontje van bijna 4 en zouden heel graag een tweede willen. Helaas loop ik al jaar lang voor baarmoederhalskanker in het ziekenhuis en mag ik nog niet zwanger worden. Mijn moeder gevoelens voor een tweede worden steeds meer in een hoek gedrukt en dat is echt moeilijk.
LinsxDot schreef:Wil graag proberen mee te kletsen.
Hoop voor iedereen dat het een mooi jaar mag worden.
Wij hebben een zoontje van bijna 4 en zouden heel graag een tweede willen. Helaas loop ik al jaar lang voor baarmoederhalskanker in het ziekenhuis en mag ik nog niet zwanger worden. Mijn moeder gevoelens voor een tweede worden steeds meer in een hoek gedrukt en dat is echt moeilijk.
Primavera schreef:Liene, wenk, dankjewel! Fijn om lotgenoten te treffen en bedankt voor jullie verhalen.
Hier loop ik ook tegen veel onbegrip van de omgeving aan als ik zeg dat ik alweer toe ben aan een nieuwe zwangerschap. Veel mensen hebben het idee dat het verlies van mijn zoon me niet geraakt zou hebben en dat ik er snel alweer 'oke' mee ben. Ik koester mijn zoon en zal hem voor altijd bij me dragen maar de wens naar een kindje is gewoon immens groot.
Hopelijk valt het fysiek allemaal wat mee, mentaal gaat het redelijk hier. Met momenten nog heel moeilijk (moederdag bvb) maar fysiek bloed ik al sinds twee weken na de bevalling niet meer en heb ik geen buikpijn of iets dergelijks.
Hopen dat ik snel weer vruchtbaar mar zijn
Primavera schreef:Spannend Froukje!
Hier vol zenuwen aan t wachten op de eerste menstruatie. Moet toch haast binnenkort gaan komen. ben nu 4,5 week na de bevalling van ons stilgeboren zoontje. Kan niet wachten tot ik weet dat ik weer vruchtbaar ben.