Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Hoe zijn jullie begonnen met de hond erop? Chase is nu 13 weken, dus vind ‘m nog te jong. Maar het is een ridgeback (allergisch voor water :’) ), dus wil het wel spelenderwijs redelijk vroeg doen. Gewoon een mat/deken erop en hond erop? En dan kijken of het gaat?
Amyyy schreef:Ik doe iets niet goed met het oppompen volgens mij. Hij hoort gewoon dicht te zijn als je de slang eraf haalt, maar die van mij is nu al 5 keer dat ie open stond en ik weer opnieuw kon (laten) oppompen. Hoe moet dat dingetje nou staan??
Supervixen schreef:Dat gaat niet zo makkelijk als de lucht er als een malle uitkomt haha.
M1994 schreef:Er zit toch altijd zo een dingetje in het midden? Van te voren er goed op letten dat deze op dicht staat en niet nog op open van vorige keer leeg laten lopen. Anders indrukken en naar links draaien.
Supervixen schreef:M1994 schreef:Er zit toch altijd zo een dingetje in het midden? Van te voren er goed op letten dat deze op dicht staat en niet nog op open van vorige keer leeg laten lopen. Anders indrukken en naar links draaien.
Ok, je bedoelt dus dat je ventiel dicht moet zitten?
Maar als je hem oppompt moet hij toch open zijn? Dus het ventiel staat bij ons open als je de pomp erop draait.
En wij laten onze sups op dezelfde manier leeg en de keer erna gaat het steeds bij dezelfde mis als je de pomp eraf draait. Dan loopt ie soms wel drie keer half leeg.
Of heb ik die ventielen niet goed genoeg bestudeerd? Mis ik een ander dingetje?
Supervixen schreef:We hebben dit met onze eerste SUP gehad. Er zat zo'n speciale sleutel bij om het aan te draaien, maar het ventiel bleef lucht verliezen en inderdaad ook bij het eraf halen van de pomp zat het ventiel niet goed zat en was je meteen veel lucht kwijt.Amyyy schreef:Ik doe iets niet goed met het oppompen volgens mij. Hij hoort gewoon dicht te zijn als je de slang eraf haalt, maar die van mij is nu al 5 keer dat ie open stond en ik weer opnieuw kon (laten) oppompen. Hoe moet dat dingetje nou staan??
Hier hetzelfde probleem. Bij onze ene gaat het altijd in een keer goed, bij de andere moest het vanmorgen drie keer opnieuw. Ik baal daar dan van. Het was zowel met de electrische als handpomp.
FiveSports schreef:Unicorn_xX schreef:Gisteravond ben ik ook weer even weggeweest.
Het was heel fijn. Helaas ben ik vandaag ziek geworden en lig ik nu met koorts op bedanders was ik weer gegaan gezien we buien krijgen
[ [url=m/mqQOXc.jpg]Afbeelding[/url] ]
.
Beterschap!
Mooie tas wel, waar heb je die vandaan?