Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik mag zo vaak als nodig.volgens mijn peut zal het iets minder werken korter op elkaar maar altijd nog meer dan niks
pluisje88 schreef:Ik zweer bij tape! In de praktijk is het in het voorjaar twee keer achter elkaar, dan kan ik weken zonder en tegen half juli moet ik nog een keertje tapen. Doe het nu voor het tweede jaar en wat een verademing. Ik was zo enthousiast dat mijn nichtje het ook geprobeerd heeft en die heeft er ook heel veel baat bij!
rien10 schreef:pluisje88 schreef:Ik zweer bij tape! In de praktijk is het in het voorjaar twee keer achter elkaar, dan kan ik weken zonder en tegen half juli moet ik nog een keertje tapen. Doe het nu voor het tweede jaar en wat een verademing. Ik was zo enthousiast dat mijn nichtje het ook geprobeerd heeft en die heeft er ook heel veel baat bij!
Jouw naam is fantastisch in dit topic.
snowsels schreef:Wauw, wat een positieve verhalen over tapen hier! Ga het zeker uitzoeken voor mn dochter die flink last heeft van pollenallergieen.
Maar eigenlijk kwam ik hier terecht voor mijn pony die hoofdschudt door pollen (enkel in het pollenseizoen, dus geen wervelprobleem oid).
Heeft er iemand ervaring met het tapen van je paard tegen pollen?
Of tips voor het perfecte neusnetje...?