Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThornForest schreef:Wat een mooie transformaties komen er voorbij, respect!
Ik heb onder het wandelen naar de Potcast geluisterd die renee stuurde. Mijn eerste potcast ooit en ik merkte dat ik af en toe gewoon mee zat te praten met het verhaal. De voorbijgangers kunnen wel gedacht hebben dat ik schizofreen ben.
DideH schreef:Dat met de sportschool/sportclubs dicht vind ik nu vooral irritant! Ik heb op zolder wel wat gewichtjes enzo, maar dat vind ik niet echt superleuk + de dingen die ik normaal qua gewicht zou doen in de sportschool kan daarmee bij lange na niet.
Zijn er hier mensen die thuis meer hebben ingericht qua sportmaterialen? Een hometrainer bijv? Zat daar van de week naar te kijken en weet het niet zo goed.
Is dat bij de mensen die dat hebben gedaan een goede aanschaf geweest?
DideH schreef:Dat met de sportschool/sportclubs dicht vind ik nu vooral irritant! Ik heb op zolder wel wat gewichtjes enzo, maar dat vind ik niet echt superleuk + de dingen die ik normaal qua gewicht zou doen in de sportschool kan daarmee bij lange na niet.
Zijn er hier mensen die thuis meer hebben ingericht qua sportmaterialen? Een hometrainer bijv? Zat daar van de week naar te kijken en weet het niet zo goed.
Achterom schreef:DideH schreef:Dat met de sportschool/sportclubs dicht vind ik nu vooral irritant! Ik heb op zolder wel wat gewichtjes enzo, maar dat vind ik niet echt superleuk + de dingen die ik normaal qua gewicht zou doen in de sportschool kan daarmee bij lange na niet.
Ik had ooit een crosstrainer, daar was ik toen een tijdje wel fanatiek mee, totdat ik ging hardlopen. Toen stond dat ding alleen nog maar stof te happen, dus ik heb hem weer verkocht
Nu ben ik, naast hardlopen, vooral actief met workouts van youtube, Blogilates. Heerlijk over de top, maar op de een of andere manier motiveert ze mij enorm en kan ik dan echt bergen verzetten haha![]()
en word er nog blij van ook.
theadora99 schreef:Ik ga woensdag een uitgebreide meting doen, gewicht, omtrek (buik, kuit etc) en weet ik het allemaal. Dan kunnen we in januari gaan beginnen met op eten letten enzovoort. Confronterend maar wel nodig, denk ik.
Er zullen ook foto's gemaakt worden (ik haaaat foto's) maar dan kan ik na een tijdje kijken of ik verschil zie. Misschien als het heel goed gaat deel ik dat ooit nog, haha.
KimD schreef:theadora99 schreef:Ik ga woensdag een uitgebreide meting doen, gewicht, omtrek (buik, kuit etc) en weet ik het allemaal. Dan kunnen we in januari gaan beginnen met op eten letten enzovoort. Confronterend maar wel nodig, denk ik.
Er zullen ook foto's gemaakt worden (ik haaaat foto's) maar dan kan ik na een tijdje kijken of ik verschil zie. Misschien als het heel goed gaat deel ik dat ooit nog, haha.
Beste tip die ik ooit gekregen heb om foto's te maken.
Soepblik schreef:Ik heb mezelf deze sportoutfit cadeau gedaan als stok achter de deur om ook echt te gaan!
[ [url=m/aH8PG0.jpg]Afbeelding[/url] ]
theadora99 schreef:Soepblik schreef:Ik heb mezelf deze sportoutfit cadeau gedaan als stok achter de deur om ook echt te gaan!
Ik zou hiervan echt gedemotiveerd raken omdat ik eruit zou zien als een soort uitpuilende rollade denk ik
Mensen die sporten, wat vinden jullie fijne shirts? Ik heb nu 1 sport shirtje, maar die is vrij groot en lelijk en de stof is van het sneldrogende spul. Weet niet of dat de beste optie is.
theadora99 schreef:Soepblik schreef:Ik heb mezelf deze sportoutfit cadeau gedaan als stok achter de deur om ook echt te gaan!
Ik zou hiervan echt gedemotiveerd raken omdat ik eruit zou zien als een soort uitpuilende rollade denk ik
Mensen die sporten, wat vinden jullie fijne shirts? Ik heb nu 1 sport shirtje, maar die is vrij groot en lelijk en de stof is van het sneldrogende spul. Weet niet of dat de beste optie is.