Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zorro schreef:Het is volgende week kerst, kappers hebben het hartstikke druk. Bel gewoon even om een afspraak te maken, appjes worden gewoon gemakkelijk vergeten in de drukte en het lijkt mij ook de normale gang van zaken om even telefonisch een afspraak te maken. Ze zullen vast wel open zijn vandaag.
Lieffiefi schreef:Ik zou idd zelf een app sturen:
"Goedemorgen, ik heb vast mijn agenda bekeken, de volgende data komen mij heel goed uit:
Xxxxxx
Xxxxxx
Beiden dagen zou ik de gehele dag kunnen, dan kunnen we de tijd nemen voor het herstel.
Ik hoor het van je!
Groeten!"
Nymeria schreef:Is waarschijnlijk ook een groot deel invulling hoor, maar zo meewerkend en actief oplossend hij was aan de telefoon, zo passief en kortaf is de communicatie nu. Maar inderdaad, dat is van hem en niet van mij.
De afspraak is natuurlijk weer tot 17u, dus ik hoop dat het voldoende tijd is, maar dat is niet mijn verantwoording.
Nymeria schreef:Woensdagmiddag een afspraak. Dat is dus snel geregeld nu. Krijg wel t idee dat ie me nogal irritant begint te vinden, maar dat kan invulling zijn en is misschien ook wel een beetje wederzijds.
Sabri schreef:Nymeria schreef:Woensdagmiddag een afspraak. Dat is dus snel geregeld nu. Krijg wel t idee dat ie me nogal irritant begint te vinden, maar dat kan invulling zijn en is misschien ook wel een beetje wederzijds.
Hoelaat heb je de afspraak? En tot hoelaat is de kapper open? Eerder schreef je toch dat hij evt zondags tijd had om je haar te fixen??
Ik vind een afspraak smiddags met kleuren en blonderen etc te krap, misschien een tip om voortaan dit alleen sochtends te laten doen op een vrije dag waarop je niet nog andere afspraken hebt!
Mijn haar is ooit ook verpest. Ben toen uit Friesland helemaal naar Den Haag gereden en naar Tony and Guy gegaan en men heeft het keurig in orde gemaakt. Wel mijn lange haar in een kort kapsel moeten laten knippen want het haar zelf was teveel beschadigd en hun de kleur laten bepalen. Stond werkelijk schitterend terwijl ik nooit kort haar gehad heb.