Dilan93 schreef:Ik heb idd vrij smalle kuiten
Heb nu de W2, zit bij mn voet prima, maar bij de kuiten had ie echt niet losser gemoeten
Goedemorgen. Ik had het inderdaad verkeerd om gelezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MuSLi schreef:Leuk dat je toch de 7H route gelopen hebt vandaag!en mooi dat je jouw tijd kunt relativeren en het als een mooie ervaring ziet! En weer veel motivatie hebt om verder te trainen
En respect voor je bijleespost!
Puera schreef:lovemaylo schreef:Leuk!Ik wil graag de marathon van Sneek lopen in juni. Hopelijk gaat het allemaal weer door dan!
Die heb ik ook op de planning, de halve dan.Ga jij voor de hele?
Werk je in Sneek in een hardloopzaak?
Wat een bijleespost, respect Duke. Leuk verslag van je 7H. Knap, zo’n tijd met al die hoogteverschillen.
gaucho schreef:Ik heb voor mezelf ook een mooie challenge bedacht. Ik ben net 41 geworden, hoe leuk zou het zijn om mijn eerste marathon te lopen als ik 42 ben?Dan wel bij voorkeur als trail en tijdens een evenement. Zal dus wel ergens in 2023 worden, wie weet er een leuk evenement wat jaarlijks wordt georganiseerd? Egmond is misschien wat heftig.
Dilan93 schreef:gaucho schreef:Ik heb voor mezelf ook een mooie challenge bedacht. Ik ben net 41 geworden, hoe leuk zou het zijn om mijn eerste marathon te lopen als ik 42 ben?Dan wel bij voorkeur als trail en tijdens een evenement. Zal dus wel ergens in 2023 worden, wie weet er een leuk evenement wat jaarlijks wordt georganiseerd? Egmond is misschien wat heftig.
Rotterdam marathon is er ieder jaar.
Of wil je een trail marathon?