Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Nou, inmiddels kan ik zeggen dat je wel héél lomp moet zijn wil je ergens achter blijven hangen. Ik ben van mezelf behoorlijk lompen er is nog nooit iets geks gebeurd. Nog niet misschien.
Billy schreef:Ik heb long covid gehad, daar schijnt deze piercing ook voor te helpen…ik zit er over te denken om ook contact te zoeken met deze kliniek. Iemand ervaring hiermee?
Renee1991 schreef:In Veldhoven kun je uit een stuk of 20 piercings kiezenDus er zit vast iets bij!
magootie schreef:Renee1991 schreef:In Veldhoven kun je uit een stuk of 20 piercings kiezenDus er zit vast iets bij!
Ik zag toevallig vandaag op Facebook wat verschillende modellen langs komen. Zat me ook af te vragen of je in het begin een simpele gladde krijgt zeg maar en later een mooie. Maar je mag dus gelijk al kiezen. Dat is wel fijn! Ben benieuwd welke ze hebben als ik ga!
Ceetje_bokt schreef:Wat een geweldig topic! Ik had nog nooit gehoord van een medicinale piercing. En wat hierboven gezegd wordt: ik herken zóveel klachten, dat ik al even heb gekeken voor een afspraak.
Maarrrrr… ik heb gehoorapparaten. Iemand van jullie enig idee of dat samengaat met zo’n piercing?
sans6 schreef:Ceetje_bokt schreef:Wat een geweldig topic! Ik had nog nooit gehoord van een medicinale piercing. En wat hierboven gezegd wordt: ik herken zóveel klachten, dat ik al even heb gekeken voor een afspraak.
Maarrrrr… ik heb gehoorapparaten. Iemand van jullie enig idee of dat samengaat met zo’n piercing?
Ik ben audicien (in opleiding), tenzij je oorstukjes op maat hebt die ook buiten de gehoorgang zelf zitten, zou het zeker geen probleem moeten zijn. Wat voor toestellen heb je?
muppetmayo schreef:Mag ik vragen aan de mensen die de piercing al langer hebben, hoe de ervaring is op langere termijn? Werkt het dan nog?
Ik ben een beetje bang dat je lichaam eraan went en dat dan de zenuw niet meer wordt " getriggerd" (sorry ik weet even het juiste woord niet).
Net als bijvoorbeeld een ring of horloge. De 1e periode voel je hem zitten, maar daarna niet meer. Werkt de piercing na bijvoorbeeld een jaar nog wel?
muppetmayo schreef:Mag ik vragen aan de mensen die de piercing al langer hebben, hoe de ervaring is op langere termijn? Werkt het dan nog?
Ik ben een beetje bang dat je lichaam eraan went en dat dan de zenuw niet meer wordt " getriggerd" (sorry ik weet even het juiste woord niet).
Net als bijvoorbeeld een ring of horloge. De 1e periode voel je hem zitten, maar daarna niet meer. Werkt de piercing na bijvoorbeeld een jaar nog wel?