Wat gaan jullie hard zeg! Sorry hoor ik red het niet meer om op iedereen te reageren sure Lee prachtig dat blauwe water! Ik heb ook gelijk zin om te gaan
Lizard wat een mooie zwammen en die foto's met de gekleurde bomen vind ik ook heel mooi!
Hier vandaag voor werk een rondje gewandeld met een boer, door zijn weilanden. Op wat hazen na niets spannends tegengekomen, maar wel lekker van de zon kunnen genieten! Morgenochtend lekker met de hond naar het bos, en maandag ben ik vrij dus dan hebben we eindelijk weer eens tijd om een nieuwe route te ontdekken! "Puppy" is nog jong, dus we gaan nog niet zo ver. Maar dat vind ik eigenlijk niet eens zo erg. Gewoon lekker treuzelen en genieten.
Oh wat een leuk topic!! Kom het nu pas tegen… Als fervent wandelaar erg leuk om mee te lezen. Ik woon in Oisterwijk NB vlakbij de bossen en vennen waar ik graag rijd met mijn fjord maar ook dagelijks in de bossen te vinden ben met onze mini Labradoodle ( herplaatser in middels bijna 6 jaar) Loop elke dag minimaal 1.5 uur met hem. Ga ook graag op onderzoek uit in andere bossen. Elke vrijdag loop ik met een vriendin en haar cocker ergens waar we nog nooit geweest zijn, Altijd flinke routes. Vandaag toevallig met mijn man gaan lopen in de Postbank,Veluwe zoom wel ruim een uur rijden voor ons maar we hebben dan ook 25-30 km heerlijk gelopen met onze kleine vriend.
Stripe000 welkom. Mooie foto's. 25++ km is wel heel erg ver. Knap hoor.
Mandyy
Geplaatst: 29-10-21 20:09
Leuk zeg die Boktvriendschappen! Een van mijn verzorgsters heb ik ook door Bokt, zit in een groepsapp met Bokkers en best wat mensen gemeet ook. Ik ben blij met Bokt.
Mooi Lizard!
Gaucho heeft ook nog een mooi rondje na werk kunnen maken.
Mooie foto's komen voorbij! Leuk dat er nog meer mensen bij komen. Ik heb vandaag hele leuke, sportieve dingen gedaan maar niet gewandeld. Morgen als het goed is met een vriendin zo'n 15 km!
Waarschijnlijk wandel ik de komende tijd wat minder, maandag krijgen we de sleutel van ons huis
moonsparkle
Geplaatst: 29-10-21 22:08
Ik wil zo graag gaan wandelen dit weekend maar de app zegt 2 dagen forse regenval