Met een baby zeul je denk ik altijd wel zooi mee, een flesje en poedertoren maakt dan niet veel uit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieke schreef:Hoe weet je eigenlijk hoe je borst goed leeg is en je dus de ander moet aanbieden? Ik kijk nu naar gedrag van kind/hoe borst aanvoelt.
En wanneer worden je borsten weer zindelijk? Ik weet dat dat bij mijn eerste kind op een gegeven moment gebeurde, maar niet wanneer. Zou graag weer zonder bh slapen zonder dat alles nat wordt.
Britt schreef:Maand of 6-9, bij een tweede kind vaak wat vlotter dan bij de eerste
Tja en leeg, als kindje ontevreden is en steeds weer loslaat als je diezelfde borst weer aanbied is een indicatie, net als het slappe theezakjes gevoel
Maar dat is een beetje aftasten wat voor jullie van toepassing is.
Tink89 schreef:Ik heb nog nooit gelekt en geef nu in totaal zo'n 24 maanden borstvoeding. De oudste 20 maanden (tot ik in de zwangerschap van de tweede primperan moest gaan gebruiken) en de jongste nu 3,5 maand.
Ik kolfde vandaag 300 ml, hoera!
secricible schreef:Oh hou op, drama vaak. Ik werk bij klanten en heb echt maar 1 plek met een fatsoenlijke kolfruimte. Op de meeste plekken us niks en kolf ik in de auto, bij 1 klant is het zelfs zo hilarisch dat ze een bordje met een kolflogo hebben opgehangen op een invalidentoilet met een stekkerdoos en een tuinstoel er in
Duc_je schreef:Lijkt mij juist ideaal, goede nacht en overdag vaker drinken. Hier is het vaak overdag geen tijd en in de nacht inhalen
En flesjes geven zou ik wel mee "oppassen" als je lang bv hoopt te geven. Want vaker drinken kan ook zijn om je productie te verhogen en een flesje ontregelt dat dan juist. Dan is het gevaar dat je productie uiteindelijk steeds verder terugloopt.
Lieke schreef:Hoe weet je eigenlijk hoe je borst goed leeg is en je dus de ander moet aanbieden? Ik kijk nu naar gedrag van kind/hoe borst aanvoelt.
En wanneer worden je borsten weer zindelijk? Ik weet dat dat bij mijn eerste kind op een gegeven moment gebeurde, maar niet wanneer. Zou graag weer zonder bh slapen zonder dat alles nat wordt.