mandy_toy schreef:ik als, anti vaccer, heb mij van de week na maanden dubben gevaccineerd. Voelt het goed, nee! hememaal niet eigenlijk. Waarom dan wel?
Voor mij was het kiezen uit twee kwaden. Ik sta niet helemaal achter vaccinatie, maar ik wil ook geen corona krijgen. Ik zie in mijn omgeving steeds meer wat het virus met iemand kan doen. Ook jonge, gezonde mensen die nu met Long Covid zitten.
Dat heeft voor mij de afweging laten omslaan naar toch maar vaccineren. Mijn man laat zich overigens niet vaccineren. Dat is prima! ik respecteer een ieders mening en ik vind dat een ieder zijn eigen keuze moet mogen maken.
Ik kan me helemaal voorstellen dat het dubbel is...
Heb jij ook nog druk gehad van de buitenwereld/omgeving? Vriendin van me heeft dit heel sterk en weet oprecht niet wat ze gaat doen (wel/niet vaccineren), zij wordt wel enorm gepusht door haar omgeving en dat maakt dat ze gewoon echt een beetje in paniek is.
Ik heb mijn eerste vaccinatie gehad, voelde ook niet 100% goed maar net als jij weegt op dit moment gezond blijven (en mijn familie) zwaarder dan het effect op lange termijn.
Overigens ben ik geen anti-vaccer of gekkie, integendeel
Maar met name rondom zwangerschap en kinderwens is er gewoon heel weinig bekend, en dat maakte voor mij dat ik toch wel extra heb stilgestaan bij het wel of niet vaccineren.