En het is geen topic om het over de werking van paracetamol te hebben.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:The results of this clinical trial agree with recent findings in animals studies which show paracetamol to be anti-inflammatory.
De resultaten van deze klinische studie komen overéén met recente bevindingen in dierstudies die aantonen dat paracetamol een ontstekingsremmende werking heeft.
Seltje schreef:Hier zijn de nachten nog steeds relatief goed. Ze wordt 1 tot 2 keer per nacht wakker, maar rustig. En slaapt terug in na een flesje of een knuffel.
Wel ontwikkeld zich een nieuw 'probleem'. Elke nacht lekt ze haar luier door. Dit is gelukkig een probleem waar veel ouders door gaan en ik heb al wat andere luiers klaar liggen om uit te testen.
Maar: mama moet wel gaan opletten. Want hoewel mama nu veel meer rust krijgt, voel ik me mentaal zwakker en onzekerder. Ben ik nog steeds oververmoeid? Of is er bij mij ook een onderliggend probleem? Post partum depressie? Of wil ik gewoon weer te snel te veel doen?
Waarom kan het leven soms zo ingewikkeld zijn? Zucht.
Seltje schreef:Hier zijn de nachten nog steeds relatief goed. Ze wordt 1 tot 2 keer per nacht wakker, maar rustig. En slaapt terug in na een flesje of een knuffel.
Seltje schreef:Wel ontwikkeld zich een nieuw 'probleem'. Elke nacht lekt ze haar luier door. Dit is gelukkig een probleem waar veel ouders door gaan en ik heb al wat andere luiers klaar liggen om uit te testen.
Seltje schreef:Maar: mama moet wel gaan opletten. Want hoewel mama nu veel meer rust krijgt, voel ik me mentaal zwakker en onzekerder. Ben ik nog steeds oververmoeid? Of is er bij mij ook een onderliggend probleem? Post partum depressie? Of wil ik gewoon weer te snel te veel doen?
Wel ontwikkeld zich een nieuw 'probleem'. Elke nacht lekt ze haar luier door. Dit is gelukkig een probleem waar veel ouders door gaan en ik heb al wat andere luiers klaar liggen om uit te testen.
Maar: mama moet wel gaan opletten. Want hoewel mama nu veel meer rust krijgt, voel ik me mentaal zwakker en onzekerder. Ben ik nog steeds oververmoeid? Of is er bij mij ook een onderliggend probleem? Post partum depressie? Of wil ik gewoon weer te snel te veel doen?