Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Ik heb in mijn bovenbenen ook een paar stramme spieren. Ik zit daar af en toe met m’n vingers in te duwen en merk dat dat verlichting geeft. Ik vraag me af of zo’n mat daar ook voor zou helpen.
Evelienepien schreef:Het verschil in de kleuren vd zweedse zit in het type hardheid (zie hun website).
En ik weet niet of dit product nu echt zo gezien kan worden “bij verkoop: ontevreden”.
Mi is dat misschien van meerdere dingen afhankelijk zoals echt tijd ervoor vrij maken, rust creeren en dan heb je ook nog te maken met ondefineerbare “pijngrens”.
Dus “verschillende factoren voor verschillende mensen en verschillende lichamen” kunnen voor verkoop zorgen bij mensen, waar het niet bij bevalt.
Utixo schreef:Ik bedacht mij gister dat ik wel benieuwd was wat het bij paarden zou doen. En dat een deken misschien een gat in de markt zou zijn.
Bestaat al dus...
Het enige wat ik mij afvraag, ik moet echt wel tegendruk hebben. Als ik op mijn buik zou liggen en de mat ligt op mijn rug, heb ik er denk ik niets van. Misschien eens proberen.
Utixo schreef:Ik bedacht mij gister dat ik wel benieuwd was wat het bij paarden zou doen. En dat een deken misschien een gat in de markt zou zijn.
Bestaat al dus...
Het enige wat ik mij afvraag, ik moet echt wel tegendruk hebben. Als ik op mijn buik zou liggen en de mat ligt op mijn rug, heb ik er denk ik niets van. Misschien eens proberen.