Billy schreef:Guthedentjemie wat een stelletje sneue types hier om een meid van 16 die d'r best doet te bashen..
Toverbal, gebakken aardappels zijn niet hetzelfde als friet, dat zijn nl gefrituurde aardappelen..
Verder kan ik begrijpen dat hr niet altijd kunt kiezen wat je eet als je bij je ouders bent.. Probeer dan hé porties wat te verkleinen als je denkt dat er veel calorieën inzitten.
Mij hielp de myfitnesspal app heel goed, das een calorieën teller... Succes!
Ik weet het maar na het lezen van dit hele topic werd ik een beetje salty en dit is dan mijn humor
marleen_usar schreef:Op deze leeftijd moet je niet zo erg met afvallen en voeding bezig zijn je kan dan een eetproblerm ontwikkelen. Gewoon gezond eten en niet te veel.
Dit komt tegenwoordig echt enorm veel voor hé, het word ook steeds erger helaas
maar ik vind het ook niet zo gek met wat je op social media voorbij ziet komen (vaak ongevraagd ook nog). Het is sowieso bizar hoeveel social media met een persoon kan doen, mentaal gezien. Verdrietig worden omdat je niet evenveel vrienden hebt op facebook als je klasgenoot die 'minder populair' is? Cmon. Ondanks dat je 200 vrienden hebt, maar 15 likes hebben op een foto waar je verwachtte minstens 30 te hebben, en je beste vriendin liked niet eens etc. Ik heb destijds alles eraf geknikkerd en pas weer op 21 jarige leeftijd insta aangemaakt onder het mom, is toch wel leuk om af en toe een oud bekende tegen te komen. Maar de gedachten van 'ik moet beter zijn dan' was weg.
Goede trouwens van Nyaleti: Water drinken! Vooral na zo'n volkoren broodje, dit zet dan weer iets uit in je buik en geeft je langer een verzadigd gevoel. Maar ik las dat jij water niet lekker vond. Thee is een heel goed alternatief, maar misschien dat je water met een smaakje zoals crystal clear lekker vind? Daar zit ook bijna niks in.